• Lilou

Ska jag klippa page eller ej?

Behover lite rad...ar less pa mitt har...skulle jag passa i page? Sa som Gwyneth Paltrow har pa denna bild?

Jag ser ut sa har:

Just nu ar mitt har ganska langt...en bit ner pa ryggen...ungefar dar bh-bandet sitter...och ganska uppklippt...vad tycker ni? Skulle vara sa tacksam for lite rad!

pa er allihopa!

• Svar på tråden Ska jag klippa page eller ej?
  • Cecilia2

Jajemän - tror att den där Gwynethfrisyren skulle passa dig väldigt bra! Med lite slingor i som hon har - ger lite mer liv åt håret.

• MARIA99

Tror oxå du skulle passa bra i det =)
    Har själv just klippt av mitt långa hår till pagé men blev inte helt nöjd då jag har så tjockt hår så det ser så stort & fluffigt ut *gah!*

• NennasuS

Jo, det tror jag att du skulle! Har själv lust att kapa, fast lite mera uppklippt i nacken än bilden du lagt upp här, men ska inte, har sparat ut håret i 1,5 år nu så jag får nog hålla saxarna i styr ett tag till iaf

• TerrorMorsan

ooja!!!! men med slingor i olika ljusa nyanser så det blir mer *liv* i håret

jag kom inte på något bättre att skriva här
  • Jannamia

Det tror jag absolut på! Är själv lite inne på den linjen, dock inte riktigt lika kort. Vill gärna se en bild på resultatet om du besluter dig för att klippa till! Go for it!

• Nimbuz

Jag tror du skulle passa jätte bra i page
    Du har rätt ansiktsform för den frisyren.

• Essi73

Liloooou Gudars.. vill inte stjälpa här, men kvinna! Skulle du verkligen idas? Oh blir svettig bara jag tänker på det och kan inte råda dig alls. *Hmm gör det!* *Nej förresten gör det inte.* *Eller... jo gör det!* Äsch nej jag kan inteeeee !

• sannapanna76

Sådär vill jag att vår Vilma ska se ut i håret, bara det växer ut lite till. Hon skulle vara jättesöt i det!

Men det skulle säkert du också!

• Lilou

Oh tack for sa manga svar! ...ska fundera lite pa det...

• Nika75

Jag tror också du skulle passa bra i det! Dessutom kommer du vara väldigt trendig i höst. Läste just i någon kvinnoblaska att det uppklippta håren är på väg bort, och att pagehår kommer starkt.

Svar på tråden Ska jag klippa page eller ej?