• Anonym (glid)

Reaktion av GLIDmedel?

Någon som åkt på dt?

Skrev i annan tråd här, då jag fått utslag o börjat fundera på om d är glidmedlets fel!?

Testade HEAT från apoteket...

Någon annan som fått reakton ifrån glidmedel??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-22 10:43:42:
    tidigare tråd: www.familjeliv.se/Forum-4-46/m11759609.html

• Svar på tråden Reaktion av GLIDmedel?
  • Anonym

Ja, har också testat heat från apoteket, tillsammans med min kille då. och det verkar som att man kan bli lite överkänslig mot det, är min erfarenhet...

• Anonym (glid)

Anonym : Okey! Fick du någon reaktion på det??

• Anonym

inte jag, men killen fick röda utslag, han sa att det typ kliade eller sved lite grann men det var iaf borta nästa dag...

• Anonym (glid)

Anonym : Oki, får kolla med pojken. Han kanske oxå har reagerat på det... Annars är det bara jag...

Känns som att det är rimligast att utslagen kommer av det "nya" glidmedlet då det är värmade o kanske irriterande!?

• Anonym

mm.. det kan ju vara så att bara du har reagerat på det, av er två alltså. jag själv har inte märkt nåt direkt men killen reagerade i princip efter första gången vi använt det..
    jag tror att det kan vara rätt många som reagerar på det eftersom det ju är, som du säger, värmande. det innehåller ju en del ingredienser då för att det ska kunna bli varmt, osv..

• Anonym (glid)

Jo precis... Jag får vänta o se om det går bort nu när jag inte andvänder det, helt enkelt!

Svar på tråden Reaktion av GLIDmedel?