Halstabletter?
Är det helt ok att äta halstabletter,jag har börjat att få lite ont i halsen så jag köpte fisherman`s friend med salmiak smak idag.
Kan jag äta dem utan att det är farligt för bebisen?
Tacksam för snabba svar!
Är det helt ok att äta halstabletter,jag har börjat att få lite ont i halsen så jag köpte fisherman`s friend med salmiak smak idag.
Kan jag äta dem utan att det är farligt för bebisen?
Tacksam för snabba svar!
Käka på!!!
Ok,det är inte farligt alltså?
Då käkar jag väl på!
Nån mer som vet??
Jag svarar igen. Der är INTE farligt.
Varför skulle det vara farligt??? Man får inte gå till överdrift!!
Absolut inte. Däremot är lakrits inte bra att äta mer än 50 gr per dag (vare sig man är gravid eller inte).
Ok..tack för svaren!!
Då knaprar jag på!
Linda1976:
Man kan aldrig riktigt veta vad som är farligt o inte farligt....o nästan varje dag så läser jag nåt nytt här på FL,där det står ett inlägg om att man inte kan äta det o det...det är klart man blir rädd!
O det är väl bättre att fråga en gång för mycket än att det är farligt för min lilla bebis????
Såg att du hade skrivt når liknade i nått annat inlägg...
Men bara för att du verkar så säker på allt så kanske inte alla är det!!
Tänk på det till nästa gång!!
Det var inte så jag menade! Absolut får man fråga - men man ska kanske även ta svaren man får här med en nypa salt - folk här är inte mer experter än vad slv.se är här, men om en del känner sig tryggare med att får 10 svar härifrån så visst... Men att man får 10 "ja" här så betyder ju inte det att det är sant! Ska man gå efter allt man hör, så skulle man ju bli galen till slut... men man får ju tro vad man vill!