• Anonym

tjat om stora snoppar

väldigt många tjatar om att dom vill att deras kille ska ha stor snopp. vill ni verkligen det eller e det bara poppis o säga så? själv e jag trång i mitt underliv så det har ingen större betydelse hur stor/liten den är. men det e ju klart att en tjej som e "stor" där nere inte vill ha en lite heller.

• Svar på tråden tjat om stora snoppar
  • Tant varg

Känsligt ämne eller?

dsmammor rules
  • Anonym

Min kille har stor. Visst är den skön men har haft mycket problem med svamp sedan jag träffade honom eftersom den skaver mer i slidan är en "normalstor" penis...

• Anonym (well)

jag är väldigt trång, men föredrar stora för hur kukl är det med nån prinskorv, nä, jag vill att det ska kännas rejält att man blir helt fylld så det nästan gör ont i början

• Anonym (hmm)

Man behöver inte vara stor därnere som du säger för att vilja ha en stor snopp. Det är helt klart bättre med en stor i vilket fall, som någon skrev att det nästan gör ont i början och att man blir helt uppfylld. Visst kan det kännas lika bra att älska med en något mindre och det finns dessutom mycket annat man kan göra för att bli tillfredsställd, men helt klart är det en underbar känsla när den "får plats" med nöd och näppe. ATt säga att en prinskorv går lika bra tycker jag bara är trams, det känns helt enkelt inte tillräckligt.

• Anonym (_1)

Har ingen monsterdragg, men tydligen är den över genomsnittet. Vissa ställningar går fetbort pga att hon då får ont när jag kommer för långt in i henne. Det kan snackas om att "den skall köras i botten" men jag kan garantera er att det bara gör ont för tjejen när man gör det *på riktigt*.

• Anonym

Skulle en prinskorv gå lika bra? Snick-snack. Jag är rätt trång (var det innan tvillingarna föddes i alla fall) men hade en gång en kille med en snopp stor som ett av era lillfingrar. Jag kände absolut ingenting. Hade känt mer med en glasspinne som dildo.
    De ska inte vara enorma, men lagom.

• 91an

Det är väl inte storleken som är det viktigaste. Det viktigaste måste väl ändå vara meter/sekund???

• Anonym

jag tycker att det känns konstigt med en stor, man vill ju känna snoppen. inte att den e så stor att man inte känner när den åker in o ut. det blir ju som att man stoppar in nått stort o sen ere bara stilla. nää lagomt för mig typ 15cm o inte så grov får den va

• Anonym (well)

15 cm 'är ju ingenting, det om nåt känns ju inte.... det är ju fördelen med en rejäl, man riktigt käner hur den rör sig.... omkring 18-25 cm är perfekt och grov

• Anonym

ja men då betyder ju det att du e lite större nertill. inget att skämmas för, alla e vi skapta olika

Svar på tråden tjat om stora snoppar