• Anonym

Raka underlivet- klåda efteråt

Jag brukar raka underlivet och nästan varje gång så får jag klåda och ibland även utslag. Finns det någon kräm eller så på apoteket som man kan köpa och smörja in sig med? Vill helst inte fråga någon på apoteket, känns lite pinsamt Generad Jag har även låtit bli att raka men då får jag klåda för att jag får för mycket hår hmm, inget är bra...

Vore tacksam för svar!

• Svar på tråden Raka underlivet- klåda efteråt
  • Bispan

Klippa det riktigt kort är kanske är det enklaste?

• Bei Bei

Tvätta aldrig med tvål, bara med intimolja, köp aco´s intimcream, jättebra!

♥ Ronja ♥
  • Anonym

www.lustjakt.se säljer dom typ sexleksaker m.m o när vi hade sex party en gång så hade dom just en bra kräm som man kunde använda när man rakat bikinilinjerna. kolla där!

• Pikku Enkeli

Eros Woman är ett glidmedel, men fungerar utmärkt att använda när man rakar bikinilinjen!

• Anonym

Tack för alla tips ska kolla in länkarna ni skickade!

• Anonym

De är en kräm som används för att rengöra sexleksaker från början men funkar utmärkt mot räda prickar och värmeutslag. Även bra på myggbett, de slutar klia..

Rekomenderas. Finns i "leksaksaffärer" och på nätet..

• Henrik28

anonym. Kolla min länk....

• Anonym

Jag rakar alltid med elektisk rakmaskin. Lady shave, det blir lent utan att skära sig. Då slipper du de röda plupparna som kan komma. Man kommer åt överallt, vilket kan vara svårt annars. Undvik krämer, bäddat för svamp! Lady shave kan du använda när du e torr el i duschen. Rekommenderar när du är torr. Kostar ca 300 kr Laddar den emellanåt. Jag använder den flitigt!!!

• Banana82

direkt efter rakning, smörj huden med alkogel, dödar alla bakterierna och stänger hårsäckarna

Old enough to know better - Young enough to don't give a fuck
Svar på tråden Raka underlivet- klåda efteråt