• Tjimtjom

Loda med koppartråd

Har skrivit tidigare om att jag kännt mig iaktagen o fått olustighetskänslor här hemma. Fick av en bekant koppartråd som jag skulle loda med och om det var nåt här i lägenheten så skulle det ge utslag.....o det gjorde det. I alla sovrummen, men synnerhet i dotterns rum. Dottern vill INTE sova själv i sitt rum o började trassla med sömnen sen den dagen vi flyttade in. Inne på kontoret där jag brukar sitta på kvällarna, där jag känner mig mest olustig gav det åxå starka utslag.
    Nu undrar jag hur jag ska tolka det här. Finns det några bra sidor som handlar om lodning?

• Svar på tråden Loda med koppartråd
  • Johan

Loda? Med koppartråd? Jag har ingen aning om vad det är eller hur det funkar. Berätta gärna om hur det går till

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
  • Tjimtjom

Man gör precis som när man lodar efter vatten fast innomhus med koppartråd. Om jag fattat det hela rätt så reagerar koppartråden på energier, det kan vara blommor....eller andar. När dom korsar varandra så är det nån form av energi. Verkar inte känna av elektrisitet dock....Korsar dom helt ska det inte vara bra, ingen snäll ande då...Det gjorde den här 2 ggr...lite läskigt

• Johan

TjimTjom:
    Okej, hade bara inte hört termen loda förr    Jag tror dock inte att koppartråden fungerar alls. Jag tror att det är ditt eget undermedvetna eller "högre jag" som vet exakt vad som händer i huset. Sen när du går med pinnarna så talar ditt undermedvetna om för dig vad du vill veta. Fungerar precis som jag tror tarot funkar. Det handlar bara om verktyg för att du inte tror på dig själv tillräckligt mycket, eller helt enkelt inte vet hur annars du ska göra

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
  • Johan

Men jag har inte provat och vet inte hur det "ska funka" enligt dem som tror att det är pinnarna som styr, så det är bara mina egna teorier   "rätta" mig gärna

• Tjimtjom

Johan: Kan nog stämma. Gjorde om det nu på kvällen o dom korsade varandra helt igen på två ställen, ena stället alldeles intill dotterns säng, vid huvudänden o sen inne i vårat sovrum, ca 1 m från sonens säng. Har försökt hitta info via internet men inte hittat nåt. Fick nu ett nytt ord att söka på så jag hoppas jag får lite mer info.

charlotta02: Det har jag åxå hört men inte riktigt vetat vad det var...Ska söka på det o se om jag hittar nån info...Tack

• Beatrize74

Curry/Hartman linjer kan ju också ge utslag på slagrutan och kan säkert vara en korsning vid din sons säng och det kan även vara den som gör att han sover dåligt. Katter ligger ofte i "kryssen". Det gjorde vår katt och även svärisarnas katt.

• Tjimtjom

Beatrize74: Curry/Hartman linjer, vad är det?

Svar på tråden Loda med koppartråd