Hemorrojdsalva mot rynkor??
Har hört att hemorrojdsalva är bra att smörja på runt ögonen, men undrar om det är sant, har hört många säga samma sak, men hjälper verkligen rumpsalva mot rynkor ? nån som vet?
Har hört att hemorrojdsalva är bra att smörja på runt ögonen, men undrar om det är sant, har hört många säga samma sak, men hjälper verkligen rumpsalva mot rynkor ? nån som vet?
Nej
Hemorroidsalvan används för att minska mörka ringar runt ögonen, inte för att få bort rynkor
hjälp e det sant
Har läst att fotomodeller använder någon typ av hemorojd-salva för att få bort "påsar" under ögonen. Den har ju sammandragande effekt.
Jag vet inte om det funkar...Vet inte om jag vill testa heller.
Jag menar, vem vill se ut som ett rövhål i ansiktet?
SKOJA BARA!!!
hobnob
Tänkte precis samma sak. Det måste ju vara SKITJOBBIGT
Har oxå hört det! Nå'n som provat? Inte jag än iaf..men jag lovar, funkar det så ska jag stå å hänga på låset till Apoteket imorronbitti!!
Jo det stämmer och det funkar. Om du är svullen om ögonen e det bara att smörja lite salva å vips ...så e det borta...skitbra
fasen vad härligt, jag såg det i en film, men jag vågade inte testa eftersom det lika gärna kunde vara båg! Men då funkar det alltså? *ska genast trolla bort dom enorma saccosäckarna under ögonen*
Jösses! Kanske borde alla nyblivna föräldrar få rabatt på hemorojdsalva på Apoteket
??!! Den är inte beroendeframkallande va *fniss*???
Någon som provat som vet vilken sort det ska vara då???
NGN (intresserad)