Hur länge lever en boaorm?
Har haft min boaorm i tio år nu. Har aldrig riktigt vetat hur länge en boa kan leva. Har hört så olika, någon som vet??
Har haft min boaorm i tio år nu. Har aldrig riktigt vetat hur länge en boa kan leva. Har hört så olika, någon som vet??
Kompis som är uppfödare säger: 20-25 år är inget ovanligt.
Det har ju förstås inget med det hela att göra, men vad heter ormen?
Han heter Kjell-orm!!
Bra namn!
kan jag få förklarat, VARFÖR skaffar man sig ett sånt läskigt djur, frivilligt???
ormar är ju så vackra djur! har alltid velat ha en orm *avundsjuk*
ProudWoman: -Ja du, det vor nog mer en slump. Jobbarkompisen skaffade en och då skaffade jag med en, en kullbror Lite dumt kanske för jag har aldrig var SUPER tokig i reptiler som en del är, jag är bara djurtokig över lag och har haft typ alla dom vanligaste husdjur man kan tänka sig. Älskar djur!
TS; klappar du den? Tycker den om det i så fall?
ormar är inte djur, de är ohyra
Aaliyah: -Tog ut den väldigt mycket förut o höll mycket på med den, men dom sista åren har det blivit mindre o mindre. Har faktiskt funderat på att göra mig av med den, då jag inte har så stort intresse för den. Ormen bryr sig inte så mycket om man klappar den eller ej.
ProudWoman; - smaken är ju som baken och det är väll tur det!!
ormar e så goa fast på deras sett jag har skaffat mig en majsorm förvisso men dom e så fina men då kan man ju fråga sig varför har man fiskar ?? dom e inte heller roliga MEN dom e fina att titta på samma sak med orm tycker jag i alla fall