• TriBelle

är detta farligt för barn?

har vart hos massören idag och fixat ryggen... dom smörjde på en massa starka krämer och även tigerbalsam.. kan det vara farligt för min lille son att andas in??.. delar säng med honom .. och det e inte möjligt att lägga honom i egen säng.. (han vill lixom inte)  tacksam för alla svar jag kan få

//rebecca

• Svar på tråden är detta farligt för barn?
  • mammaNena

jag undviker att hålla mia efter jag har tagit tigerbalsam .. det sa min naprapat oxå, det var inte jätte bra iom att det e så starkt.. men ta en dusch och ta antingen en svamp eller en blöt handduk och försök få bort så mycket det går..

• TriBelle
    bripoint skrev 2006-08-23 23:08:41 följande:
    jag hade tagit en dusch
    hade jag gärna gjort.. men jag har fått en salva på ryggen som reagerar på att få vatten på sig.. har förbud att duscha på ett dygn... det e en salva som värmer upp.. och om jag duschar så bränner det tydligen ordentligt på ryggen.. skulle kännas som tredjegradens brännskada ^^.. så duscha funkar tyvärr inte :(
  • TriBelle
    mammaNena skrev 2006-08-23 23:09:14 följande:
    jag undviker att hålla mia efter jag har tagit tigerbalsam .. det sa min naprapat oxå, det var inte jätte bra iom att det e så starkt.. men ta en dusch och ta antingen en svamp eller en blöt handduk och försök få bort så mycket det går..
    jag kan ju inte duscha.. va ska jag gö nu då????????????
    j*vla skit oxå
  • mammaNena

finns pappan hos er?? isf kanske han ska sova med bebisen... annars får du väll ha en t-shirt på dig. det hjälper kanske lite...

• Else

Du kanske kan ha tröja på dig och lägga dig en bit bort när han har somnat?

Svar på tråden är detta farligt för barn?