• Bruden1

Vilken bokklubb för barn är bäst!?!?

Just nu prenumererar jag på GOBOKEN och har gjort det sedan lillan föddes, hon är
    10 månader nu!

Jag undrar nu: Vilken bokklubb tycker NI är bäst för barn runt året och nåt år framåt?

Ska jag vara kvar hos Goboken eller välja någon annan klubb och då VILKEN isf!?

Beskriv gärna lite om klubben, vad man får mm.

Tack på förhand!

• Svar på tråden Vilken bokklubb för barn är bäst!?!?
  • Den mysiga

Jag kan specifis´cera mitt val av dessa 2. bonniersbarnbokklubb har så fina presentationer av böckerna de ska sälja. Man blir inspirerad att köpa.
    Sedan så är det ju naturligtvis billigast att handla på Adlibris men då måste du ju söka på boken och får ej denna fina presentationen av böckerna. värt litet altså, anser jag.

• Bruden1
    25 klick och bara en som har svarat! är ingen med i nån bokklubb eller?!
  • klurifax

Jag personligen gillar inte go'bokens utbud efter ett år (vi var med i två). Har testat olika barnklubbar efter det, men köper böcker "självständigt" istället. Gleerups förlag har en "Kråke"-bokklubb och de böckerna är kanonbra, fint upplagda och pedagogiska, men vänder sig nog till barn från 2,5-3 år och uppåt.

• Issey Miyake

Barnens bokklubb tycker jag är bra. Gillade inte alls Go boken.

• Johannah Ottosson

Vi är med i goboken men jag funderar på om vi ska gå med i bonniersbarnboksklubb eller vad det heter!

• Nadjis

Gillar verkligen barnens bokklubb. Var själv med där som liten. Får massa fina presenter till böckerna!

• Micaela

Vi är också med i Barnens bokklubb, är jättenöjd!

• Licizzi

både jag o dottern gillar Goboken..hon är 13 mån på lör

• Bruden1

nadjis: vad får man för presenter då?

Vad är ca-priset per bok/paket i månaden?

• mammatillpojkar

vi är med i barnens bokklubb och den tycker jag är bra.. gick med i go boken nu för dom hade ett erbjudande för blivande 1 åringar, men kommer att gå ur den för jag tycker inte att det va så mycket annat att ha.. disney´s bokklubb va vi oxå med i (nalle puh) där fick vi lite böcker, små grejer (gosedjur m.m) för 169 kronor i månaden..

• Hanakana

Vi var med i Disney´s bok-klubb, men hoppade av för ett tag sedan. Det kom lite väl mycket böcker (och andra "presenter") varje månad. Iofs prisvärt tycker jag (tror att det kostade runt 150 kronor per månad) för man fick många böcker + presenter (som stickers, mukdjur e.t.c), men vår dotter är ju bara 9 månader och då kommer det att bli lite väl mycket böcker när hon väl kommer i den åldern att hon förstår så att vi kan läsa för henne, och när hon kan läsa själv. De böckerna var inte så mycket åldersanpassade för de minsta barnen tyvärr...

Fast när vår dotter blir större, typ börjar förskolan så ska jag hoppa med i klubben igen!!! Då behövs det många böcker så småningom...

• Den mysiga

vad många som gillar barnensboklubb men jag föredrar bonniersbarnbokklubb.
    Undrar om ni sett bonniers ni som säjer barnens bokklubb är bra.

• thisismylife0

jag har gått med i barnens bokklubb ikväll. Tycker den verkar helt outstaning faktiskt. Fick så mycket fina presenter för det första. Värvade även en vän direkt, vi får båda varsitt lundby dockskåp. Sen fanns det så mycket roliga barnböcker,leksaker, vuxenböcker, filmer och cd-skivor som man kan beställa. Plus en väldigt bra hemsida. Det är sånt jag faller för..
    Har tidigare varit med i goboken. Gillade den jättemycket men passar mest små barn under året.Är nu med i lilla svalan och det är ingen hit precis, mycket dåligt. Har skickat mail ikväll om uppsägning.

• Maho

Vi är både med i Barnens bokklubb, funkar fortfarande sen 8 år tillbaka för min 8 åring. Böckerna följer åldern bra tycker jag.

Till den yngsta på 12 månader har vi Bonniers barnbokklubb och den är jag inte lika nöjd med!

Rekommenderar helt klart Barnens Bokklubb,i den får man dessutom ibland fritt inträde till Junibacken, Skansen, cirkus m.m

• Jenny314

Agnes är med i barnensbokklubb. Bonniers barnbokklubb. Och i Disney´s barnbokklubb.
    Hon är ju bara 8 månader än så nu köper jag bara de böcker som är riktigt fina. Lite tokigt i disney klubben att man inte får se vad som kommer nästa månad. Så vill man inte ha det så får man skicka tillbaka det.
    Men det går ju bra det också....

Svar på tråden Vilken bokklubb för barn är bäst!?!?