• bebisellerinte

En bra låt för er som förlorat ert barn! Jag förlorade min lille bror!!

Jag har en väldigt sorgsen låt men även så vacker låt ändå och man blir faktiskt både glad och ledsen samtidigt att höra den.. vi hade denna sången på min lille brors begravning han blev bara 7 år gammal han dog av hjärtstillestånd och då somnade in innan hjärtat stannade på honom den 18 Februari 2001 det va en hemsk sorg ska ni veta.. men mitt bästa låtval för er som har barn som är avlidna *vet ej hur jag ska beskriva barn som har dött* men afall Låten är Med Carola och heter" Jag ska alltid älska ".. det är en låt som hndlar om barn som ej fått leva sitt liv fullt ut och änglarna ska ta dom med sig den är så oehört sorglig men vacker.. jag blir ledsen bara jag tänker på låten!!

• Svar på tråden En bra låt för er som förlorat ert barn! Jag förlorade min lille bror!!
  • Rude Billy

Sorgligt det där med din bror*kram*! Har hört den låten, den är verkligen jättefin!
    En annan fin låt är Mauro scocco med "du är aldrig ensam", tror iaf den hette så, JÄTTE FIN!

• Mälaröbo

"Kärleken är" men Jill Jonsson är en annan fin låt. Vi spelade på min syrras mans begravning!

• Moder Jord79

Hej jag förlorade min dotter Hanna i 7:e månaden och jag hade den låten på hennes minnesstund i kyrkan...det är en väldigt stark låt.Carola har en underbar röst.Kram

• Moder Jord79

Jag beklagar verkligen förlusten av din bror...

• Elin o Simons mamma

Beklagar förlusten av din bror!
    Vi hade också Carolas låt med "Jag vill alltid älska" på  begravningdn av vår lilla dotter Elin. Den är så fin!

Kram Camilla med ängladottern Elin
  • MelkersonsMamma

Beklagar sorgen över din lillebror.

Håller med! Den låten är så otroligt vacker och med Carolas röst blir den oslagbar.
    Jag hörde den första gången live i Dalhalla stenbrott och jag har för mig att hon bar en prästliknande kappa/klänning då. Den gjorde otroligt starkt intryck på mig. Det var svårt att hålla tillbaka tårarna fastän jag inte mist något barn.

• Anzo80

Vi hade den låten på våran dotter Hannahs begravning 2004. Den är otroligt vacker.

• Krysantemum

Vi hade den låten på vår son begravning okt 2004 (gråter)

*Mamma till Världens goaste Lucas*
  • Aquagreen

Beklagar förlusten den vackraste låt jag kan komma på är Shiley clamp - Jag fick låna en ängel.

KRAM

ღ Neo Ceasar ღ f 30/5 kl 10.06 4315/53 cm lång
Svar på tråden En bra låt för er som förlorat ert barn! Jag förlorade min lille bror!!