snälla någon som känner igen denna bantningskur????
Jag gjorde en diet för några år sedan. Den var på 4 veckor och det jag minns utav den var att man skulle äta under v.1 enbart bananer (1kg)dom 2 första dagarna utav dieten , därefter enligt tabellen eller vad man nu kan kalla det. Oftast var det bacon och stekt ägg till frukost. sen mat som tonfisk, potatis osv. vecka 2 började man med att äta ananas i 2 dagar. vecka 3 bananer 2 dagar igen. v.4 minns jag inte. Men denna bantningskur fick min mammas vän från sjukhuset. kuren lovar att man går ner 10kg på 4 veckor. jag körde denna några år sedan och det stämde, jag gick ner 10kg! har sökt på google men kan inte hitta denna kur!!! någon som känner igen den eller någon liknande kur????? mkt tacksam för svar!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-24 19:10:42:
Måndag: 1 kg bananer, kaffe
Tisdag: 1 kg bananer, kaffe
Onsdag: 2 hårdkokta ägg, 1 knäckebröd med ost, kaffe, fiskbullar, morötter, 1 potatis, blomkål, 2 päron, 2 äpplen
Torsdag: 2 stekta ägg, 1 skiva bacon, 1 knäckebröd med ost, kaffe, kalvsylta, blomkål
Fredag: 2 stekta ägg, 1 skiva bacon, 1 knäckebröd med ost, kycklingsallad, 1 potatis, 1 skiva vitt bröd, 3 äpplen, 1 apelsin
Lördag: 2 stekta ägg, 1 skiva bacon, 1 knäckebröd med ost, kaffe, spenat, 1 potatis, 1 skiva vitt bröd, 1/2 räka, roquefortost, kaffe och kaka
Söndag: 2 stekta ägg, 1 skiva bacon, 1 tomat, 1 skiva vitt bröd, kaffe, biff, gröna bönor, 1 potatis, 1 tomat, 1 glas öl, kaffe, 2 äpplen, 2 apelsiner
det är den här!! men min varade i 4 veckor! alltså om man skulle skriva fortsättning på denna skulle det va dag 8-9 enbart ananas
varje vecka består även av olika maträtter, i v.3-4 får man äta mer osv. hur hittar jag resterande 3 veckor???