• Sweetiepiee

Hur fira vår 1-årsdag!?

Vill ha massa tips på hur vi kan fira vår ettårsdag!!
    Vill helst åka nånstans, men min kille har inte så mycket pengar just nu så jag funderar på att betaal t ex en hotellövernattning.

Förslag på mysigt hotell i Sthlms-trakten?

• Svar på tråden Hur fira vår 1-årsdag!?
  • Sputtan

När firar ni ettårs dag? Har ni räknat med att åka denna helg så kan det bli svårt att få tag på hotell i Stockholm. Har själv försökt på Scandic hotellen, då vi firar 5 år idag, men det var fullt på alla i city + de som ligger lite utanför. Men är det ngn annan helg så föreslår jag t.ex Scandic Malmen på söder. Jag vet inte hur det är på de andra hotellen, denna helg men kan rekommomendera Radisson Strand Hotel. Jättefint! Hoppas det löser sig.

Kram

• annelie1979

jag sitter med samma problem... ska också planera våran 1 års dag... det blir nog varmbadhus på förmiddagen, lunch i det fria, middag och övernattning på ett litet gästgiveri och dagen efter bara strosa runt längs havet...

• Tjorven77

Jag kan rekommendera Skepparholmen. Det är en spa-anläggning ute vid Hasseludden. Jättemysig anläggning, jättegod mat och ja helt toppen. Vi firade vår 1-åriga bröllopsdag där för ett par helger sen.

• Carrrie

Centralbadet i Sthlm är mysigt! Man kan ta örtbad tillsammans som inte är SÅ dyrt har jag för mig.
    Smådalarö har mysiga hotell.

• Popin

Jag o killen ska oxå fira vår ettårsdag, den 5 november.. men har ingen aning om vad vi ska hitta på..Någon med några mysiga tips om hur man ska fira?...Vi har inte jättemkt pengar just nu så, men nåt måste man göra..Bor i GBG...

• Carrrie

Popin:
    Relaxavdelningen på "äventyrsbadet i Lerum" är barnfritt. Där kan man få sig en lugn och mysig stund tillsammans utan att det kostar skjortan. Man kan ju även ta en sväng ut i stora bassängen och leka lite! =) Sen kan ni väl äta en mysig middag på exempelvis "Svarta Oliver" i stan? Avsluta med en drink på "Bitter".

Vad sägs om mitt förslag?!

Lycka till!

• Popin

Åh det där låter riktit mysigt!! Ska höra med killen o se vad han tycker.. En mycket bra förslag

Svar på tråden Hur fira vår 1-årsdag!?