• ticktick

Unika Partiets partiprogram

Unika Partiets partiprogram ligger nu ute på deras hemsida:

www.unikapartiet.se

Vad tycker ni om deras idéer och förslag?

Det finns andra trådar inom detta ämne som mest tenderat att handla om Linda Rosing. Nu startar jag en tråd som förhoppningsvis istället kan fokusera på Unika Partiet som parti. Så: vad tycker ni?

• Svar på tråden Unika Partiets partiprogram
  • fisbubbla

Jag tycker nog att endel grejer i deras program låter rätt okej och klokt. Fast Linda Rosing kanske inte skulle vara ansiktet utåt? Det är inte så många som tar henne seriöst.. Men visst, endel grejer låter faktiskt ganska bra.

• LRX

Jag tycker de kunde korrläst sitt valprogram lite Och jag håller med om att Linda gör att många tappar intresset redan innan de har gett partiet en chans. Å andra sidan - hur många andra småpartiers valprogram har jag kollat på? Inga såklart.

Det finns en hel del fina tankar men det är en salig blandning på tillvägagångssätten.

• Danbala

Öööh.

Bara det faktum att man lägger upp det som ett jäkla .doc utan att ens ha ett ansi.text-alternativ med...

"Va! Vadå! Finns det ANNAT än Windows å Åffice, eller? Å ja ba liksom WOW!" gör mig fett med ointresserad att ta mig vidare.

[...fnord...]
  • Danbala

Oj. Jäklar. Jag läste lite ändå. Jag vrider mig i skrattparoxysmer efter ett halvt stycke.

"Stor del av Sverige befolkning mår dåligt och känner sig orättvist behandlande – "

Jag tror faktiskt EN stor del av beflokningen känner sig rättvist behandlande, men möjligtvis orättvist behandlade...

*ger upp*

[...fnord...]
  • Victorinox

Det kändes lite som ett halvkasst specialarbete. Jag är inte imponerad...

"Nej till bron, Nej till bron. Ingen bro, Ingen bro" Lite på samma nivå...

• bustösen

"Slopa 2-årsregeln för att erkänna äktenskap med utlänningar."

utlänningar är väl talspråk? utländska medborgare hade sett mycket snyggare ut i ett sådant här dokument.

Svar på tråden Unika Partiets partiprogram