• Bergtuvan

Öljäst/jästex

Någon som har fått resultat på hyn efter att ha ätit öljäst/jästex??

• Svar på tråden Öljäst/jästex
  • Duckan74

Började äta för en vecka sen så inget har hunnit hända ännu. Trodde dock mest att öljäst var bra för naglar och hår?

• Bergtuvan

Ja, jag har hört typ hår hud och naglar..Äter du för hår eller. På vilket sätt är det bra för håret då??

• iii

Jag började äta jästex för tre veckor sen.De första veckorna blev det nästan värre tyckte jag, men nu efter tre veckor är min hud jättefin. Alla finnar håller på att gå tillbaka och alla knottror som inget tidigare fungerat mot är borta

Har provat alla hudvårdsmärken men inget har hjälpt fullt ut, det är bara jästex som gett resultat. Så helt klart värt att prova

• Bergtuvan

Oj, det var som tusan...men hur pass mycket hade du i ansiktet förr då?? Då kanske man ska ge det en chans då?!

• iii

Jag hade jättemycket knottror, och finnar hade jag också en del av, mest i pannan. Jag tycker verkligen att du ska prova, är så lycklig nu när jag inte behöver använda smink i hela ansiktet
    Ha tålamod bara, för det kan ta ett par veckor, och som sagt kan det t.o.m bli värre i början.

• Bergtuvan

Men du, hur många har du tagit/dag. Har köpt en burk nu på lunchen och på den står det 2-3 tabletter, 2-3 ggr om dan....det kan ju vara allt from 4 tabletter tom 9 tabletter om dan...viss skillnad. Tänkte börja knapra redan nu...

• iii

Jag tar 3 tabletter, tre gånger om dagen. Blir många tabletter Men som jag fattat det så ska man trappa ner dom sen när man fått resultat, så får man prova sig fram till vilken dos man kan hålla sig till utan att huden blir dålig igen.
    Vissa jag känner har fått biverkningar av dom, lite ont i magen de första dagarna, men det försvinner när kroppen vant sig, så sluta inte isåfall, utan det är bara att knapra på

• Bergtuvan

Men då kör jag också 3 st 3 ggr om dan... ska bli kul och se om man ser ngt resultat....jag återkommer!

• SHT

Var köper man det nånstans?? exakt vad heter det och hur ser burken ut? pris?

Svar på tråden Öljäst/jästex