Kastrerad hund med kulor
Hur är det möjligt, såg de idag, hunden kastrerades för ca 6månader sen,
Kulorna är hårda och 2 st, sitter en vid var sida av slutet av snoppen,
Kan det vara brock. inte kan vetrinären missa att ta bort dem?
Hur är det möjligt, såg de idag, hunden kastrerades för ca 6månader sen,
Kulorna är hårda och 2 st, sitter en vid var sida av slutet av snoppen,
Kan det vara brock. inte kan vetrinären missa att ta bort dem?
De har kanske gett honom "inlägg" för att han inte ska få komplex Såg det i en dokumentär om skönhetsoperationer på husdjur i USA
Lite OT...
Du får nog ringa och fråga vet, tvivlar på att de skulle missa att ta bort dom... Men det kan ju bero på något annat, så det är kanske bäst att höra efter iaf..
Dom kanske inte klipper bort kuloran bara syr igen. Det är så man gör på män när dom sterasilerar sig.
Men jag kan inte minnas att kulorna var där för några veckor sen,
Det blev likadant på min katt efter att han kastrerats, och då hade det blivit en infektion som gjorde att det blev så hårt.
Men det har ju gått lite längre tid med din hund...Skumt...
Det är inte svällkropparna (heter det så?) som har svullnat upp? Det kan de göra på vår hund när han är kissnödig eller lite upphetsad. Då är det inga kulor i pungen, utan hårda grejer precis vid penisroten.
Det ska jag kolla, jag går och kissar en vända med honom , är de kvar så är det inte bra, bättre att han är kissnödig
glas: DÄR fick jag svar på "pungkulorna" jag hittade på min kastrerade hund
Eliin: Trevligt att få vara lite orakel Har fördelen att ha en väldigt korthårig kille, så man ser tydligt vad som hör till pungen och inte på honom.
glas: ja det gör man på min me.. pungen är bara en ihop skrumpen skinnbit med lite hår på haha Men jag har i bland reflekterat över att det blivit som två kulor vid penisroten på honom och det måste varit att han är kissenödig för det har jag sett när han legat och sovit länge, sen försvinner det
min hund alltså.. inte min pung;) ha ha för det har jag ingen
Ja, jag tror att det är lite som morgonstånd för karlar
glas: haha ja det kan man gott och väl tänka sig.. därför han ser extra nöjd ut då
Nu är det borta, så enkelt var det, slappt och löst runt snopproten, som det ska,
Tack för hjälpen