• Bergtuvan

Smashbox Primer

Är det någon här som har provat den och vad tycker ni???

Har precis beställt den efter att ha läst att den skulle vara gudomligt bra... men det vore kul att även få höra från "vanliga" människor att den är värd varenda krona..

NGN??

• Svar på tråden Smashbox Primer
  • Yen

Oh, jag har varit på väg att klicka hem den ett antal gånger...hjälper ju inte dig just nu iofs

Har hört från flera håll att den klart är värd pengarna, skriv gärna vad du tyckte sen när du testat!

blush.se kan du läsa några recensioner av den.

• Bergtuvan

Nu har jag läst recensionerna och jag vill ha min primer nu!! Det verkar som om den ska vara guld!!!

Jag återkommer till tråden när jag har fått den i brevlådan och får testa den!!!

• Yen

Om man kanske skulle ta och beställa den ändå...näe, jag avvaktar din recension!!

Hoppas du blir nöjd!

• Bergtuvan

Ja, man blir ju sugen när man läser ngt bra...men jag lovar att lägga in vad jag tycker om den sen!!

• Bergtuvan

Ja, man blir ju sugen när man läser ngt bra...men jag lovar att lägga in vad jag tycker om den sen!!

• Hemligtjej24

Vad är detta och vart kan man beställa det?

• Yen

Poena: är också nöjd med min Eyeko Cream men tror nog att jag inte kan leva utan Smashbox´s primer, så småningom

• oOrosamarängerOo

Smashboxs primer är verkligen super, likså många av deras andra produkter.
    Eyeko Creamen ger gar tummen ner för, täpper  igen porerna, "klistrig" och ett onaturligt skimmer, gillar den inte alls.

• Jannamia

Skulle beställa Smashbox´s primer, men den var tillfälligt slut. Vad jag förstår så kan man beställa den ändå, eller? Hur lång tid tar det?

• Poena

Så längre man är noga med rengöringen ska det inte spela så stor roll att man har massa jox i ansiktet som täpper igen (enl. de makeupartister som jag pratat med) sen kan jag hålla med om att den ger onaturligt skimmer om man inte är noga att bara ta ganska lite och jämna ut väl. Sen kör jag solpuder och rouge över och jag använder den varje dag

- Min blogg om skönhet & mode - www.familjeliv.se/Bloggar-1-12/b23122.html
  • Jannamia

Har ni betalat med kontokort eller faktura? Är lite nojjig när det gäller att lämna ut kortuppgifter...

• Bergtuvan

Jag tog på faktura men det var mest för att jag inte har några pengar precis nu.... :)

• Jordgubbsflickan

Jag har hört att den ger finnar...speciellt om du redan har lätt för att få det.

Många jag pratat med har fått det...Kanske inte direkt stora finnar men små "bubblig" om du förstår?

Mamma? Varför finns det inte pappagrynsgröt? ( mellandottern om mannagrynsgröt 3,5 år )
  • Bergtuvan

Nej, säg inte så.... :) Det vill jag verkligen inte ha, har redan lite problemhy... Jaja, vi får väl se!

• Bergtuvan

Jaaaa, jag har fått den och den är helt underbar...
    Man får en helt silkeslen hy. Har ju dock lite problemhy så det är klart att den inte jämnar ut sånt men man blir len och jag upplever att sminket sitter bättre!

Men den blev ju rätt dyr...tog på faktura och frakten låg på 55:- (vilket jag inte kan förstå för det lilla paketet) Så summan landade på 459:-

Svar på tråden Smashbox Primer