• Anonym (BigBreast)

Bröstförminskning på Kosmetisk kirurgi i Falköping

Idag var jag på konsultation för en bröstförminskning som jag tänkte göra på Kosmetisk kirurgi i Falköping.Nästa vecka ska jag boka en tid för op..jag tänkte jag skulle göra op. i januari eftersom jag vill gå ner lite i vikt innan.Nu undrar jag om det finns några här på FL som gjort en bröstförminskning på den kliniken.Jag vill gärna höra lite om hur det gick för er o vad ni tyckte om resultatet? Vill gärna höra från personer som SKA göra en sån op där oxå inom kort.Skriv ,skriv skriv.Tankar , frågor, diskussioner.

• Svar på tråden Bröstförminskning på Kosmetisk kirurgi i Falköping
  • Monster Mamma

Nu hör detta ju inte till din fråga egentligen. Ville bara säga att jag känner fler som gjort Andra saker på den kliniken och alla har varit jättenöjda! Hoppas du blir det med, Lycka Till! :)

• Anonym (BigBreast)

Tack monster Mamma!

• Anonym (Jag)

Hej!
    jag gjorde en Bukplastik i Falköping och är supernöjd med personal, resultat och bemötande..

Rekomenderar dem verkligen!

Lycka till!!

• Anonym (BigBreast)

Puffar lite!!

• Anonym (BigBreast2)

hej
    jag har ej gjort ngn op. och har egentligen inga svar till dej, men en massa frågor...

betalar du själv operationen? hur kom du i kontakt med kliniken? jag skulle oxå vilja förminska, men har ju inte direkt råd med det nu. funderar på om man kan få en sådan operation pga ryggbesvär mm. och vart man i så fall vänder sej. hittills har jag varit för feg/blyg...

lycka till iaf!

• Anonym (BigBreast)

Ja jag ska betala operationen själv. 36000kr kostar det.För några år sen såg jag en annons i tidningen om dom o så har jag varit inne på deras hemsida.Jag tror man kan operera sig genom landstinget om man har stora besvär.Du ska nog vända dig isåfall till vårdcentralen o så skickar dom väl en remiss.Men jag tar det privat istället.För det kan ta ganska länge innan man får operera sig.Min kusin gjorde en sån op.genom landstinget för flera år sen o det blev jättefult.Men som sagt det var ju flera år sen.Nu är dom väl bättre o noggrannare än vad dom var förr.

• Anonym (BigBreast2)

ja det är ju inte billigt... jag får väl fortsätta leva med boobisarna!!
    kanske samla mod och gå till vårdcentralen... och stå i kö ett tag.

• Anonym (BigBreast)

puff puff

Svar på tråden Bröstförminskning på Kosmetisk kirurgi i Falköping