• Anonym

ångest och oro, rysningar i ansikte och hår?

Hej!

Har någon varit med om att få rysningar i ansikte och hår, vid oro och ångest?

Det känns som det sticker i huden i ansikte och hår, det liksom strålar upp längst huvudet.

• Svar på tråden ångest och oro, rysningar i ansikte och hår?
  • silverflame

Jag får oxå lika som du. Det är nog ganska vanligt =)

• gonkis

Sommarmorgon!

vad är KBT? Hoppas att det är ok att fråga.

Kram

• mamma legolina

KBT = KognitivBeteendeTerapi - vilket går ut på att du möter dina fobier och besegrar dom.

Stickningar och domningar är jättevanligt.

Enda sättet att få en vän är att vara en
  • gonkis

Jag är hypokondriker vilket gör att jag oroar mig för att jag är sjuk, detta ger mig en sorts ångest, är det typ samma sak?

Jag kan sitta och bara skaka om jag är jätte rädd för just en sjukdom som jag kan ha, det har blivit värre nu under graviditeten än vad det va innan. Gravid vecka 31

• gonkis

Just nu har det varit Ms som jag oroar mig för, då jag läst att man har stickningar i huden, efter det så fick jag stickningar i huden, inbilldning eller vad?

• mamma legolina
    gonkis: försök att tänka logiskt, min man var också hypokondriker (+ panikångest) men han har själv kommit ur det genom att tänka logiskt och framför allt sluta läsa om alla sjukdomar. Stickningarna i huden får du säkert p g a att du får ångest när du tänker på sjukdomar, i ditt fall just nu MS.
    Enda sättet att få en vän är att vara en
  • Anonym

Det är karmisk urladdning var det nån som sa till mig när jag fick så.

• gonkis

Vad menas med karmisk urladdning?

Svar på tråden ångest och oro, rysningar i ansikte och hår?