• michells mamma

Bläh för leksak med sugpropp!!!

Köpte en leksak från BR med sugpropp, som man ska kunna ha vid matbordet tex utan att barnet kan slänga ner den. Men den fastnar INGENSTANS!!! Har tyvärr slängt kvittot!! Usch för leksaker som inte håller det de lovar!!!! Gggrrrrr!!!

• Svar på tråden Bläh för leksak med sugpropp!!!
  • Naimiez

Testa bilrutan vid barnstolen :)

• michells mamma

Har ingen bil.... :-/

• Naimiez

Fönstret inne då kanske :)

Present till någon med bil !? :)

• michells mamma

Vi har provat allt....

• starless

Usch vad dåligt. Men enligt reklamationsnämden har du rätt att lämna tilbaka varan utan kvitt, om den inte håller vad den lovar. Vägrar dom på br att ta emot den, så säg att: - Då går jag till reklamationsnämden. Då brukar det bli liv i luckan.

• michells mamma

Hmmm.... ska försöka med det. Det är ändå "bara" 79 kr, men jag kan ju köpa nåt annat till Michell istället för dem pengarna...

• starless

Jag håller med, bättre att lägga de pengarna på nåt som håller vad produkten lovar.

• jeannette

hola michellsmamma=)

om jag var du så skulle jag skriva en mail till brio o be pengarna tillbaka eller gå endå på den affär där man köpte leksaken o klaga endå....skanske finns det nån som hör dig

• mymmlan

man blir så arg när det inte håller för vad de lovat!!
    Jag var på en leksaksaffär och köpte i mitt tycke en dyr leksak åt vår son. En låda med hål i olika former som man stoppar ned klossar i. Kollade noga på paketet efter som jag sett flera sådana lådor med lock som gick att lyfta av, tyckte inte det var någon mening efter som vår son bara skulle lyfta på locket och inte försöka med hålen.
    Såg på bilden att det var en skåra man sköt in locket i, blev glad betalade och gick hem, öppnade och nej det var ingen skåra där inte utan det var bara att lyfta. Kollade noggrananre på bilden och såg även att lådan på bilden inte var ihopskruvad med skruv som vår utan limmad, var altså inte als samma sak i paketet som på bilden, fick pengarna tillbaks i affären när jag klagade.
    Hoppas du med får pengarna tillbaka!

Svar på tråden Bläh för leksak med sugpropp!!!