drömtydning!
någon som har nån bok el internet adress??? blir tokig snart, drömt samma dröm om FÅGLAR nu i tre v.
någon som har nån bok el internet adress??? blir tokig snart, drömt samma dröm om FÅGLAR nu i tre v.
Hittade detta på en sida..
FÅGEL: Många fåglar har sedan gammalt en speciell betydelse - olika arter bådar gott eller ont. Att drömma om fåglar har också en djupare mening: de är symboler för tankar och förhoppningar. Drömmer man t. ex. att en fågel flaxar förtvivlat i ett rum och försöker komma ut, har drömmaren troligtvis bekymmer och söker en lösning på dem. Fågeln kan också symbolisera vishet (korpen), en fri och självständig natur (örnen), medan en liten fågel också är symbolen för ömhet, smek och kyssar
Detta på en annan..
Fågel : En dröm om fåglar siar om tur, speciellt om du i drömmen hör dem sjunga. Fåglar som slåss symboliserar gräl. Döda fåglar varslar om svåra tider.
fåglar kan även vara besök av nära och kära från andra sidan, både i drömmar och i verkliga livet.
hmmm, jag drömmer om små fåglar som sitter på min hals(jag ligger i sängen) o de är inte Riktiga fåglar, utan typ svart o vit prickiga o väldigt små,o de är snälla... undrar just vad de kan betyda, rätt intressant
om du drömt om tänder kunde jag ju hjälpt till... men fåglar? nä... ville bara säga det :)
alltså, de är ju riktiga, men det är inga riktiga fågelarter menar jag
Gibbe: Hur är känslan i drömmen? Känns det obehagligt eller känns det tryggt? Eller någon helt annan känsla?
inte obehag iaf, den liksom killar mig på halsen med de små klorna och jag tänker att jag ska ta fast den o ta bort den från halsen, sen tänker jag att det är svårt att ta en fågel utan att skada den o då vaknar jag. det är alltid olika mönster o färger på fåglarna, men aldrig realistiska. fåglarna brukar titta på mig o lägga huvudet på sne
Då gör jag min fina bedömning:
Det är något som besvärar dig, men du vågar inte riktigt säga ifrån för du är rädd att såra någon.
Stämmer det?
kanske, men inte så jag kan sätta fingret direkt på vad d skulle vara