• MVMÄ

UDDEVALLA med omnejd: Snacktråden!

Här kan vi fortsätta diskutera våra nyfödda och invänta de små liv som väntar i magarna fortfarande...
    Vi som hänger här bor i trakterna kring Uddevalla och Trollhättan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-27 14:44:59:

Våra Bebislistor och Fikalistor hittas här:

www.familjeliv.se/Forum-2-16/m10225919.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-22 13:31:21:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m12630325.html

Det är ju HÄR fika- och bebislistor finns nu... /Snurrenattmössa

• Svar på tråden UDDEVALLA med omnejd: Snacktråden!
  • MVMÄ

Har kikat runt lite hos de flesta som brukar hänga i vår tråd, men kan ha missat att lämna ut den här nya adressen till någon. Inte med flit alltså, utan hoppas alla känner sig välkomna in hit!

• Jonnzie

Hepp jag hittade hit tack Mikaela

• Sara med Melvin

Ahh, god kväll. Tack Mikaela för att du informera om trådbytet. Man kan ju leta ihjäl sig annars. Nu har Melvin precis ätit efter nästan 6 timmars uppehåll. Jag blev nästan orolig innan han vaknade men nu hinner jag väl inte sova nått innan han vill vara vaken.
    Jobbigt när de vänder på dygnet.
    Men vad knäpp man är. Jättejobbigt på natten när han inte vill sova men när han väl sover på dagen så saknar man att gosa med honom!!

Den sanna kärleken har infunnit sig!!

God natt.

• malinz81

Jaja då har rädslan infunnit sig här då Oliver har lärt sig att ställa sig upp på egen hand och nu vill han göra det överallt han kan . Vilket har resulterat i att hans mamma(jag) är ständigt livrädd att lite ska ramla omkull för stabil är han inte på benen ...

Tack Mikaela för inbjudan till tråden !

Oliver min prins!
  • Cutemizziz

Tack för inbjudan till tråden Mikaela. Bra att någon tar tag i att starta en ny tråd när den gamla stängs. Är ju stå trevligt att prtat och ha kontakt med er. Undra om Ninni är på BB och får träffa sin lilla guldklimp nu? Hon har inte varit inne på ett par dagar. *håller tummarna*

• tirre80

Tack för att du informerade om trådbytet..
    Väntar ivrigt på vår bebis, BF om 8 dagar. Börjar bli lite nervös! Gillar inte att magnus inte får vara kvar m oss på BB.

Har ni varit inne i barnbutiken på kocks gränd? Blev lite besviken när jag var där..

• Cutemizziz

Tirre - Ligger det en barnbutik på kocksgränd? Nyöppnad? Har jag missat totalt. SKulle vara kul att kika lite iallafall.

Förstår om du börjar bli nervös när du bara har 8 dagar kvar. Själv har jag ju 5 veckor, men är redan nervös. Gillar inte heller att lars inte får stanna kvar på BB, vill ju inte ligga där själv. De är ju med om det lika mycket som vi, eller hur?

• tirre80

Den butiken som ligger på kocks gränd är den butiken som låg i gränden vid tian och knalles innan.. Men den har bytt namn, plats och en del kläder. Titta du dit!

Tycker det verkar hemskt att magnus ska behöva lämna sitt barn och mig, han har ju också väntat i 9 mån på detta.. Han känner knappt ngn i stan heller då han inte är härifrån men min familj har lovat att hämta honom och vara sällskap när jag är på BB.

• AC72

Tirre och Cutemizziz,jag oroade mig i flera månader innan Elias föddes för att min sambo inte skulle få vara kvar på BB men det fick han faktiskt! Och eget rum fick vi! (Vi hade inte ens bönat och bett eller haft särskilda skäl!)

Tack Mikaela för trådtipset!

Svar på tråden UDDEVALLA med omnejd: Snacktråden!