• jessikapersika

hårförlängning me spänne??

kompisen hade löshår som hon satt fast me hårspänne... hon fick lång tå fint hår..

undrar var man köper de å va ddet kostar??

å sitter de fast eför en hel kväll/natt på krogen???

• Svar på tråden hårförlängning me spänne??
  • jessikapersika

vad kostar de???kan man färga de om man inte hittar sin hårfärg?

• fitforfight

Du kan köpa hår och själv sy fast klämmorna. Håret kan du ta av och på en väldigt lång tid om du sköter det rätt.

Du kan beställa på Happyhair.se och det finns många auktioner på tradera. Med för att få rätt färg så är det bäst att se håret live tycker jag. Här i Malmö finns många butiker som säljer hår ,men det är ju inte överallt som det finns.

• jessikapersika

sy fast själv?? de där lät krångligt tycker ja...

• fitforfight

det är inte krångligt!! Du syr fast små hårspännen i hårtrensen bara. Inga problem

• Briana

jessikapersika: har svarat i min tråd ang min hårförlänging. Såg att du bor i Göteborg. Är du i Halmstadtrakten nån gång så kan hon som fixade mitt hår göra iordning tränsen till dig med clips å allt och måtta in exakt efter ditt huvud..Sen klipper hon ihop det.När det väl är gjort behöver du ju inte åka dit igen..Finns en tjej i Göteborg med som gör iordning träns och mäter efter ditt huvud. Vet dock inte hur hon är men du kan ju kolla hennes hemsida
    http://www.englahar.dinstudio.se/index.htm
    Hon använder sig av asiatiskt hår...vet inte hur det är. Har bara hört att det är väldigt rakt. I det indiska får man ju fram självfall när det är blött och det gjorde jag igår så det föll in i mitt hår ännu mer...

Hon tar iallafall 900:- denna tjej på englahair, måttbeställt med clips och hår. Färdigt å klart.. Kolla med henne vett ja !!

• Briana

fitforfight: dom har ingen speciellt färdig hemsida än. www.salonggulavillan.se
    Hon hade en tjej som hade ringt runt många frisörer i Helsingborg men som vägrade att sätta i det då hon inte köpt hår av dom....Sista hoppet var denna frisör !Hon tycker att det är bedrövligt att man kan behandla kunder så. Klart man kan sätta i håret sa hon trots att man köper av andra men hon kan ju inte garantera hårets kvalitet utan bara arbetet då.

• jessikapersika

briana

tack för hjälpen! har varit inne på hennes sida nu å ska nog beställa ett sådant för 900 kr..

är de bra?håller de bra? men ja tycker de verkar skit svårt å sätta fast de.. hur ska man veta var allt ska sitta för att de ska se bra ut?

• Briana

jessikapersika: Jag är MER än SUPERNÖJD med mitt set med clips !!! Sitter som berget..iallafall i mitt hår...Vissa har ju superglatt hår och då kan jag tänka mig att det kanske glider men mitt sitter som fasiken iallafall...Tom Wilma har dragit i det

Jag kände som du...Herregud hur ska detta gå men det är BUSENKELT...Be tjejen som gör det att sätta i det som det ska sitta så vet du hur du ska ha d. Jag sätter i på måfå..börjar långt ner i nacken lägger ner lite hår och fäster nästa träns precis ovanför d andra osv....
    Jag har 5 bitar i nacken och det översta kommer precis ovanför  öronen nån cm..Högre ska det nog inte sättas så man inte riskerar att spännena ska synas..Jag trivs med detta ör jag tycer det är skönt att kunna ta av det...

Bara fråga på om du vill veta mer...

• jessikapersika

briana

har varit i kontakt me henne nu.. hon bor nära mig me

men jag har inte råd me 900 just nu.. me tror du de kan vara snyggt å bara sätta i 15 slingor löshår?? de stod att slingor kosta 35 kr styck... vill ha ngn förändring innan 25 års festen den 23 sept...

vad e bäst då tror du? clips eller limma fast slingor? kanske e lättast å limma ?

• Briana

så bra att hon bor nära Har du tänkt att ha slingor i en annan färg då å lägga i lr vad har du tänkt ? Hör med henne vad hon tycker. Synd att du inte har råd nu, jag är ju så nöjd. Hade i det igår igen och det blir så himla bra Idag hade jag inte lust det är därför jag tycker denna varianten är bra....Och så kan man tvätta håret varje dag me om man vill..

Hör av dig vad du bestämmer dig för !!

• mia79

För att fästa slingor tycker jag microringar är bäst, ett tips bara....

Svar på tråden hårförlängning me spänne??