• vera82

Ni runt v.32...är ni ovanligt trötta??

Alltså vissa dar kommer jag inte ens upp ur sängen.
    Är så himla trött i kroppen,orkar ibland inte ens prata med nån.
    Kollade alla värden för ett tag sen o allt va jättebra.
    Vad kan det bero på att man är såhär slut?
    Har ni andra det så?

• Svar på tråden Ni runt v.32...är ni ovanligt trötta??
  • Jossi78

Jag är i v33 & är jätte trött, tröttheten kom tillbaka runt v30 & lär nog sitta i ett bra tag

vänta en sessa v 33
  • 3småttingar

Hej hej, jag är i v.31 nu och jag känner mig tröttare än innan. Sover middag typ varje dag :P Mina värden är bra o allt så jag har ingen aning om varför. Antar att det bara är såhär:)

• charmmiss

samma här, är i v 32 och vill bara ligga ner och vila hela tiden, orkar inte med nånting längre.

• vera82

Typiskt!!
    Orkar inte ha det såhär.
    Jobbigt o ens gå utanför dörren o att hälsa på folk,gå på kalas o så är en pina.
    Känner mig som värsta bitchen
    Vill bara ligga i min säng ju

• pemi

Inte SÅ trött, men tröttare än för 1 mån sen helt klart. Har havandeskapspenning sen en vecka och är hemma på heltid nu. Inte så trött att jag behöver sova middag, men jag är seg och har inget "tempo" på det jag gör. Allt går i slowmotion...

pemi

• Naomi

Jag är också jätte trött. Börjar v 35 imorgon. Jobbigt för jag har en 21 månaders att ta hand om. Tror tyvärr inte det blir bättre förrän förlossningen sätter igång. Minns att jag kände mig väldigt pigg och fräsch den dagen det startade.

• Un Zéro

Ja jisses, jag är i v.33 och jobbar heltid och har dessutom flyttat i helgen -så någon middagslur är det inte tal om... men nog känner jag mig trött (slut är nog mera rätt)! Omgivningen är också snabb att påpeka att jag ser "helt färdig ut". Alla mina värden var finfina (blodtryck, järn) enligt BM.

• MiseMose

Är i vecka 34 & visst måste jag erkänna att man är trött.
    Visserligen hör det väl också ihop med att jag har en 19 månaders att ta hand om på dagarna. Försöker jämt att sova middag med henne på dagarna men på nätterna får jag inte riktigt få ngn bra sömn. Vår lilltjej vaknar upp för hon tappat nappen ngr ggr/natt & sen så måste jag upp & kissa ngr ggr också. Så det blir väldigt avbruten sömn på nätterna.

Däremot är både blodtryck & järnvärden bra viket känns bra.
    Det är bara att hålla ut. Nu är det inte många veckor kvar!

• zigzig

Jag är i v 32 och har blivit trött nu igen. Jag var otroligt trött ett tag under första trimestern men nu verkar lite ha kommit tillbaka. Jag jobbar fortfarande heltid och det går bra men på helgen kan det var skönt att ligga ner och vila en liten stund.

• vera82

Åhh va skönt att jag inte är ensam.
    Ska till husläkaren och barnmorskan på torsdag.
    Hoppas dom kan sjukskriva mig för jag kan knappt ta mig till jobbet för att jag är så trött.

• nilam

Jag var sjukt trött förra veckan och nån vecka innan det. Är i vecka 34 nu och i dag känns det lite bättre! Har säkert med olika tillväxtperioder och annat att göra1

• Chilianna

Är supertrött vissa dag, bara trött andra- är påväg in i v. 30. Tur att det inte är allt för långt kvar. Men illamåendet hade ju kunnat få försvinna nån gång under graviditeten- vilket det inte gör. Tror det påverkar endel.

• Tussetösen

hmm e i v.33 och e trött som få... känner mig lite som en säl.. orkar och kan inte anstränga mig utan att jag har massa sammandragningar... suck.. jag älskar att va gravid...

• ceha

Känner igen mig precis, men jag är bara i v. 28 och har haft det så här i några veckor nu. Jobbar heltid så det lär ju inte bli någon lunchvila heller tyvärr. Och det känns ju inte sådär jättenära till BF än heller... suck!

• Supermammy

Här e en till som e trööött!!
    Är i v 32 nu. Jag jobbar fortfarande, heltid. Blir ju ingen vila direkt när man kommer hem när man har 2 smågrabbar som vill ha ens uppmärksamhet...
    Mina värden e osså bra, men min Bm sa att hormonerna kan ställa till det endel...
    SNART e jag leeedig!! *längtar*   

• ceha

Åh, vill också vara ledig snart!!! Har 8 veckor kvar att jobba tills jag tar semester och FP..just nu känns det som en evighet. Men det går väl fort hoppas jag.

Svar på tråden Ni runt v.32...är ni ovanligt trötta??