• Angelica77

Rådis-sko...Är dom bra???

Nån som har erfarenhet utav Rådis-kängor/skor till småttingar??? Funderar på att köpa ett par idag då jag hittat till bra pris. Hur är dom i jämförelse med Kavat och hur ligger dom i prisnivå????

• Svar på tråden Rådis-sko...Är dom bra???
  • Anna Paulita

Rådis är typ ½ priset av Kavat, du kan ju lätt kolla på Din Skos hemsida. :)
    Jag tror att det är så här, man får lite vad man betalar för. Ngt år köpte jag en sommarsandal på Din Sko i Rådis och min dotter hade de två gånger innan de blev förstörda. Jag reklamerade dem och köpte en sandal på Kavat istället och jag kommer förmodligen aldrig köpa några andra sandaler förrän Julia är så stor och vill vara med och bestämma själv.

När de gäller både Kavat och Rådis kängor/promenadskor ect så har jag ingen erfarenhet.

• jummie

Rådis är väl Din Skos egna märke på barnskor?? Eller finns det på andra ställen...?

Jag har iaf tyckt att de har varit bra. (har haft både Kavat, Pax o Rådis)

• Cherie

Jag har haft ett par Rådis-sandaler i sommar till min tvååring, och har nu köpt ett par lite grövre Rådis-skor till honom. Tycker Rådis är bra och prisvärda, kanske håller de inte lika länge som Kavat (fast våra är fortfarande fina...), men å andra sidan växer ju barnen fort också....

• Cordeliae

Min hon har ett par skinnsandaler - Rådis - och de har varit/är jättebra. Känns som riktigt bra kvalité, inget slit och släng.

• Vilmas Mamma

Min tjej har Rådis, gympadojjor. Dom är bra!

• Tant Green

Jag tycker de funkar bra, men de är nog mest för 1 barn, man kanske inte låter dem gå i arv i hela syskonskaran som man kan göra med Kavat-skor

• Eliin

jag tycker bättre om rådis (trodde faktiskt de hette rädis ) än kavat. Kavat är så himla stela tycker jag. Jag har rådis i både sandaler och ett par mockaskor till min dotter och de är kanonbra.

Svar på tråden Rådis-sko...Är dom bra???