• Anonym

Dåjag ringer henne nnäpps samtalet av direkt utan någon signal eller telsvarare..

Betyder det att hon har spärrat mig från sin mobil?
    Förut hade hon telsvarare. Men nu kväpps det alltid av innan ens en signal kommit fram

• Svar på tråden Dåjag ringer henne nnäpps samtalet av direkt utan någon signal eller telsvarare..
  • morriis

Hm. Hur är det du menar?

• morriis

Hon kanske trycker väck dig? Tutar det "tut tut tut tut" så är det troligast att hon trycker väck dig. Har blivit borttryckt många gånger innan signalerna kommit i min lur

• Anonym

Jag menar att då jag ringer henne kommer inte en signal fram alls, inte ens någon telsvarare överhuvudtaget. Samtalet avbrys bara, knäpps av som om hon sagt upp sitt abonemang.

Men kan det vara så att hon spärrat mig? Låter det så då om man försöker ringa någon som har spärrat en från mobilen.

• Anonym

Det tutar inte ens

• sweettooth

Skulle nog tro att det är fel på linjen då bara. Försök lite senare igen så ska du se att det funkar..

• morriis

Har inte blivit spärrad någon gång. Men det kan vara så att det går fram signaler hos henne men dom har inte startat ordentligt hos dig. Signalerna i din lur och i henne går ju inte samtidigt. Ibland när jag ringer min mamma svarar hon utan att det går några signaler hos mig, men har gått 2-3 st hos henne. Så hon kan mycket möjligt trycka av dig.

• Lovesick

är det bara idag det har varit så eller? för idag har det varit lite problem med mobil nätverket, jag har inte kunnat ta emot eller ringt samtal varken från hem tfn eller mobil, och då har det låtit så som du beskriver det i luren!

• morriis

Som sagt, det kan vara fel på linjen

• Anonym

Fan, då får man kotakta henne på annat sätt om hon inte svarar idag

Så surt, mna blir lite fustrerad Hehe
    Tack för svaren!

• Anonym

Det är fel på nätet!! Nu testade jag ett nytt nr

Svar på tråden Dåjag ringer henne nnäpps samtalet av direkt utan någon signal eller telsvarare..