Lennica;
Nej, han trodde det skulle räcka med renspolning och Corsodylsköljning och dito gel. Och det har det, litegrann. Har inte lika ont idag som igår men det är fortfarande jobbigt att äta. Dessutom smakar det så äckligt i munnen av Corsodylet så allt jag stoppar i mig blir påverkat av detta. Plus att det fortfarande gör ont att både öppna munnen, tugga och svälja.
Anne80;
Nej, visdomstanden är redan uppe. Jag har liksom en tandköttsflik som ligger an mot baksidan av tanden och dels så kommer det in matrester under den (och det gör verkligen djävulskt ont) och dels så tuggar jag mot den med tanden i överkäken.Nu har det varit mycket småätande pga illamåendet och smatidigt extra svårt att rengöra eftersom jag mår illa så fort tandborsten kommer för långt in. Och det i samband med att munslemhinnan ändras har framkallat det här.
Jag har fått ordination på att skölja och smeta på gel morgon och kväll i en vecka. Märker jag framåt torsdag att det inte bättrat sig dramatiskt så ringer jag honom igen. Överlag så känner jag mig så uppless på hela situationen; att inte få lite ro. Först kraftigt illamående i 6 veckor nu och som grädde på moset den här värken. Jag vill ju bara få må lite bra och känna mig någorlunda "med" Som det är nu så
känner jag mig som en riktig skitmorsa som bara är "sjuk" och inte orkar busa med sonen.
Tack för era svar!