• Anonym

Parsex/Partnerbyte??

Hej!¨
    Jag och min sambo har ett bra sexliv men har funderingar på att göra det mer spännande tex att träffa ett annat par, sen vad som händer om man bara har sex i samma rum eller partnerbyte det får man ju se!
    Är det nån som har erfarenhet från detta, vore jättespännande att få höra hur det gått och hur det är!!!
    Tack för svar!

• Svar på tråden Parsex/Partnerbyte??
  • Anonym (erfaren)

vad kul att ni funderar på parsex! För det är något som vi aldrig ångrar att vi gett oss in på. Det är ett helt underbart sätt att krydda sitt sexliv med. Vi har gjort det vid några tillfällen och vill bara säga att det är underbart! Men det finns såklart fallgropar som ni skall beakta innan ni tar steget fullt ut och har parsex och partnerbyte. För det första skall ni se det som en krydda till ett redan bra sexliv tillsammans. Ni måste även kunna prata med varann fullständigt öppet om vilka känslor ni har kring detta och då även kunna lita på sin partner fullt ut. Det också viktigt att ni pratar igenom vilka fantasier ni har och vad ni inte vill göra dvs vart gränsen för var och en går. För väl i sängen gäller kan det vara lätt att ryckas med. Vet man då var gränsen går så underlättar det en positiv upplevelse!

Att söka bland ens vanliga vänner för sex tror vi inte är en så bra ide eftersom det likt vanliga kk kan bli struligt med relationerna som man haft innan. Men använd gärna internet för er kontakt sökning.
    Vi rekommenderar er att lägga upp en profil på www.bodycontact.se
    vi har en profil där och har fått kontakt med flera trevliga par som sedan har blivit "vanliga" vänner.

Lycka till!

• Anonym (Norpan)

Min förre man och jag testade det men det var inte lyckat.
    Visst, det var väldigt upphetsande men efteråt kändes det bara äckligt. Vi separerade en tid efter det och för min del var hans ständiga önskan att göra det igen en av orsakerna.
    Jga tror att man måste vara extremt trygga i sitt förhållande för att det ska fungera och vara lyckat.
    Så känner ni er trygga så kan ni testa men båda måste verkligen vilja lika mycket.
    //Norpan

• Anonym (a_och_c)
    www.bodycontact.com ska det vara tänkte vi säga, men man hamnar tydligen där via www.bodycontact.se också.

... och Norpan har rätt. Känns det fel på något sätt för den ena så måste den andra acceptera det. Man ska bara göra saker som båda tycker är roligt. Så det så.
  • Anonym

låter spännande , vad är vanligast tro , att man byter partner eller att alla har sex med alla???

• Anonym (erfaren)

vanligast.....ja, det kan man ju undra, men det viktigaste är ju trots allt att alla är med på det man gör. De gånger vi träffat par så har det fallit sig naturligt att ibland är man alla fyra i nån slags kombination eller så är man tre eller med sin partner eller med den andra....

• Anonym (testat)

Som tidigare sagts så är det en jättekul grej som kryddar tillvaron och om båda är på samma nivå så ger det ju även positiva efterdyningar efteråt.

Vi har testat och det var positivt för oss. Men då hade vi just gjort klart för varandra (alla fyra) vad som gällde. Tex så var det helt ok för oss alla med sex i samma rum och att jag och den andra tjejen hade sex. Tyvärr bor vi långt ifrån varandra så det blir få tillfällen att träffas.

• Anonym

Vi ägnar oss åt parsex och trivs jättebra med det. Hittar man bara rätt par så är det super.

Jag tipsar gärna om klubb6.se
    Tycker bättre om den sidan än bodycontact.

• Hemligtjej24

Vi finns på både klubb6  och bodycontact

• Anonym (erfaren)

vi finns på bägge sidorna....använder mest BC, men på klubb6 kan man lägga upp mer bilder....de par vi träffat har vi dock fått kontakt med via BC

• Anonym (Villig)

Till erfaren

vi är har oxå testat och det har gett oss mersmak. Vart bor ni? Vi bor i närheten av Jönköping

om du vill så kan du maila mig på anna_bi_sjkpg@hotmail.com

• Anonym (erfaren)

Hej villig!
    ....alltid kul med nya kontakter....

Svar på tråden Parsex/Partnerbyte??