ja andledningen till att jag vill anmäla skolan är att de nu i över 1 års tid bara i princip låtit min son mobbas utan att hjälpa honom, det blir bara värre och värre rektorn på skolan har begått en hel del fel enligt mig, hon säger att min son ej blir mobbad eftersom inte lärarna märker det, hon har vetat om sedan september förra året att min son haft problem men ej kontaktat mig hon sa till kuratorn innan sommaren att min son mådde bra och att allt var löst...... det var som värst då hon vägrar låta oss ha samtal med de bråkiga barnens föräldrar eftersom denna skola ej vill fokusera på det negativa, ja listan kan göras hur lång som helst min son har inga vänner och han blir retad hela tiden de säger tex horunge, idiot du är cp det är rätt åt dig att din pappa är död mm de slår han ibland på lektionerna har de börjat sitta och göra fuck you tecknet så fort fröken tittar bort det hela blir bara värre och värre, idag ringde min son mig han grät och jag sprang ner till skolan då har fröken samlat de pojkar + min son hon skäller på dem alla, det hela hade tydligen gått till så att min son gick till gungorna på skolgården där dessa pojkar var direkt så hade 3 st börjat skrika till min son ditt runk hål röv hål idiot mm min son svarade då genom att kalla 1 kille dvärg då dyker fröken upp och skäller på min son eftersom han sa dvärg, det är först nu han börjat svara tillbaka jag har sakt att det är ok men att han aldrig får börja att säga något han blev jättelessen så jag tog med han därifrån bara
anna68 det står en del i min blogg