• Anonym (glad!!)

han älskar min mus

ÅH ja bli så himla glad!! jag har just träffat en ny man efter ett fem år långt förhållande. jag har haft komplex för hur mina blygdläppar hänger å hur musen ser ut i största allmänhet, efter att ja fött barn vart det ännu värre. tycker att allt har som ramlat ner...
    men då igår när ja prata me den här killen så säger han att ja har en så himla snygg(!) mus... att den smakar å luktar helt underbart!!
    tror inte man kan bli gladare...sjävförtroendet steg rätt mycke om man säg så

• Svar på tråden han älskar min mus
  • aragon
    Ja det var ju snällt sagt....kanske inget man brukar säga men förstår att Du blev glad
    Älskar mina bonusbarn och min man
  • Mamma Jessis

Skulle min man börja säga att den ser ut så och så och den är snygg skulle jag iofs tro att det snurrat för honom men GRATTIS till dig säger jag...

• Charlie Bravo

Vi har en hamster. Kan väl inte påstå att jag älskar den, men den fungerar som ett trevligt inslag på kvällarna när den är vaken. Skulle vilja uttrycka det som att "jag gillar min hamster".

• Anonym (glad!!)

charlie bravo: hahahahahahaha!!!

• Anonym (J. Dorian)

Det har jag sagt till min sambo också. Det är väl inget konstigt med det? Gillar man den så kan man väl säga det också, eller är det konstigt? ;)

• Anonym (glad!!)

nä de ä väl inte konstigt! man bli ju bara så himla glad!!!

• Mamma Jessis

Anonym (J. Dorian):

Nä, konstigt vet jag inte o ajg tycker, det är väl OK för andra att säga vad de vill... Men det finns så mycket annat på min krop han i så fall skulle kunna prata om och också gör så skulle han sätta igång och berätta om vad han tyckte om med min mus (annat än han redan gör och det är bara en sak han nämner) så skulle jag tyckta det kändes konstigt...

• Anonym (glad!!)

javisst kändes de lite konstit när man aldri fårr komplimanger för den förut. men ja lär ju slappna av nästa gång han ä där nere. vet ju att han bara tycker om det... svårt att slappna va när man ha komplex

• Anonym

Åh, e lite avis på dig TS.
    Min killes reaktion när han undersökte min mus i början av vårt förhållade (han är nyfiken av sig) var "Va e det här för konstigt som hänger ut?!"
    Mindre rolig kommentar men nu i efterhand kan vi skämta om det.

• Anonym (underbart)

Jag förstår hur du känner dig. Jag träffade en ny kille för ett halvår den, och han bara älskar min mus.. Kan inte låta bli den för långa stunder och berättar till mig dagligen hur vacker den är, hur underbart den doftar o smakar.. Och jag blir så glad varje gång!

• Anonym

gu va underbart. Har stora komplex för min, har aldrig fått höra nåt sånt.

• Anonym

Jag tycker oxå det e jätte konstigt men min sambo e lika dan. Han ger komplimanger om allt, men särskilt sexuellt tycker jag att det är viktigt eftersom det gör att tjejen slappnar av på ett annat sätt. själv tycker jag att han e snurrig i bollen som tycker att musen är vacker....! :)

• Anonym (Ärlig :-))

Som Kille som jag är så är det en självklarhet att man skall säga till sin Fru,Sambo el Flickvän att deras "Musar" är snygga, sexiga.
    Tror inte att det finns många killar som inte tycker en Mus är sexig....

• Anonym

Jag älskar min egen pulla!! Den är verkligen perfekt, fungerar som den ska, ger mig många härliga  orgasmer och så har mina barn kommit både in och ut där! Och min sambo älskar den också!! Den smakar underbart tycker jag själv!

• Anonym (glad!!)

gu va bra att de ä fler som får komplimanger för de gör jättemycke! man slappnar ju av på ett helt annat sätt liksom.

Svar på tråden han älskar min mus