TS,, aaah
läste galet ser jag
..
alltså 4st insättningar inte 8som jag skrev.. Jag räknade 4 ? (2IVF+2FET)..
hahaha,, så tokigt...
Nu hänger jag inte med,,bor ni i Danmark? eller åker ni över från Sverige till Danmark för att göra IVF?...
I Danmark så är IVIg standard då man gör IVF. Eller rättare sagt man får det om man behöver det. Om jag nu fattat SYLO rätt. Men jag kan kolla upp det
.
Omega-3 finns att köpa på hälsokostaffärerna & i en del matvaruaffärer.
Astma säger du
,,,hmmm, om jag inte missminner mig galet så tillhör det immunoligiska orsaker,men som sagt där är jag osäker, men jag kan kolla upp det med
..
Ang Prednisolon-tabletterna så rekommenderar Dr Christiansen i Danmark att man tar dom minst 3v före en äggåterföring eller så börjar man ta dom i samband med star av sprayen (nedregleringen) & fram till v 12 för att sedan börja trappa ner (detta gäller om man har HÖG mf-risk (att man tar dom till v12) annars så räcker det till v8...
Att börja ta det nu då du bara har 2v kvar av ruvningen är ingen ide.
Hur jag vet detta
,, tjhaa, jag är väl BÄST
,,, näääääää, skämt å sido
, jag är intresserad av detta, samt att jag är medlem i SIS=Skandinavisk Immunologi Support-grupp.
I det forumet som är slutet som endast medlemmar kommer in i diskuterar vi immunologiska orsaker. Vi har även kontakter utomlands med läkare som har kommit mycket längre i forskningen om varför inte kvinnan ens blir gravid med IVF.
Samt att vi inte har någon mf-expert läkare här i Sverige, utan vi har fått vända oss utomlandas..
Dr Alan Beer avled nyligen. Han var professor i reproduktionsimmunologi.