Latte mamma:
Å det låter så härligt med din lilla dotter, ja det är det jag börjar inse också att det kommer vara värt alla besvär.... Men positiv har jag inte varit hela tiden, har varit mycket tårar också. Men nu känns det bättre och kul att ´höra också. Ibland känns det som man går och gnäller hela tiden..
När jag gjorde mitt sista UL i förra veckan så var ett myom, 4x3 cm, andra 2x3,tredje 4x4x6 och det största som sitter ivägen nu för vag förlosssning 11x11x10cm. Jag vet inte exakt hur stora dessa var innan min grav, har inte dessa papper men växt har dom absoult gjort och sen har ju ett tillkommit också.
Det stora myomet trycker även undan min urinblåsa,så jag springer på toa hela tiden + att det gör lite ont att kissa.
Mina första besvär hade jag v 13, då åkta jag in första gången på sjukhus. Men dom säger också att man kan ha jobbigt i början och att det faktiskt blir lite bättre senare i grav....
När träffar du din BM? Jag hoppas det går bra. Vill inte göra dig orolig med min historia, för läkarna har sagt att det är inte vanligt att man får sådana problem som jag har, så jag är snarare ett undantag. Och trots detta så mår ju vårat barn bra, sparkar och kämpar där inne. Så jag är helt övertygad om att det kommer gå bra för dig.
Det är inget farligt bra jobbigt men som du sa det kommer att vara värt varje smärta som man har när man väl kommit i mål....