Hur mycket pengar har ni kvar att leva på?
Som sagt, hur mycket har ni kvar att leva på när räkningar är betalda? Jag är föräldraledig nu och har kvar ca 3000 :-/mån när min del är betald. Är det mycket eller lite? Vad har ni andra?
Som sagt, hur mycket har ni kvar att leva på när räkningar är betalda? Jag är föräldraledig nu och har kvar ca 3000 :-/mån när min del är betald. Är det mycket eller lite? Vad har ni andra?
Denna månaden har jag 4.500 kvar att leva på.
Och då är precis ALLT köpt! kamera, mat, vinterkläderna, räkningarna med mera.
Ha en fruktansvärd bra inkomst denna månaden =)
Är ensamstående till ett blöjbarn under 2 år.
Vad innebär "din del"?
Den summan brukar vi få leva på, jag och mitt barn.
När min del är betald har jag mellan 5-9000 kvar per månad.
Denna månaden har jag ca 10 000:- kvar efter att hyra, el, telefon, bilskatt/försäkring m.m. är betalt. Sedan kommer ju mat m.m. på. Om du har 3000:- kvar till mat och andra löpande utgifter skulle jag säga att du har förhållandevis lite..
När våra räkningar är betalda så har vi ca 6000-7000 kvar. Det ska vi köpa mat och allt annat för. Vi har två barn..
har ca. 2000- 2500
efter alla räkninar.
de ska gå till kläder mat å allt sånt.
det e svårt i bland. men det går!
vi lever, har alltid middag och fina rena kläder.
jag klagar då inte.
är två vuxna å snart två barn.
Vi har det väldigt bra, så vi har ca 40.000kr kvar, får efter skatt ca.63.000kr.
Min man arbetar och jag är hemma med tonårsbarn, skall börja jobba om ngt år och har jobbat till och från, men har nu valt att vara hemma några år.
när vi har betalat våra räkningar så har vi kanske 16 000 kvar att leva på..men det är lite svårt att räkna för att jag får lön den 27 som går åt till räkningarna å killen får den 15...
ca 8000-15000:- beroende på månad.
Startades en likadan tråd för 2 dagar sen. O en till dagen innan... O en dagen innan.
46 kronor