• Lady Lovelocks

Nån som minns den svarta DATE-parfymen?

Kom och tänka på den nu när jag såg nån diskutera retogrejer.

Den luktade ju sååå mumsigt. Mustigt liksom. Alla dom andra luktade gammal tant. Ingen verkar minnas den svarta när man pratar Date med folk.

• Svar på tråden Nån som minns den svarta DATE-parfymen?
  • malin ulrika

Kommer bara ihåg den vita. Jessica tror jag den hette.

• Tjomsan

Oh! Jag hade "Sanna" ända tills flera sagt att dom tyckte att det luktade snus Jag tyckte i alla fall att den luktade jättegott och fräscht....

• nyponsoppa

Jag hade Pamela, den ljusblåa =)

• sof2

Är det någon som kom ihåg Satans instinct? Den alla gick omkring med och det luktade i hela skolan?

• Lady Lovelocks

Nu har dom inga tjejnamn längre såg jag på den där sajten. Vad trist.

• Ninizen

Åh vilken härlig flashback. Jag var också tokig i den gula. Sedan använde jag den röda till discona 1985-88 var väl min date-era! Svunna tider

• M C Catta

Oj.. Hadde nog de flesta av dom.. Kommer ihåg att en kunde lukta lite snus efter ett tag.. Men den bästa var när Robyn fick sin egen.. Mums!

• Lady Lovelocks

Undrar om tonårstjejer fortfarande använder DATE. Eller om det främst är såna kvarlevor i vår ålder som köper den.

• DalaPetra

Hehe jag är 25 och har en Date flaska jag använder, school heter den tror jag. Luktar lite lijekonvalj oohh underbar... Så jag är väl en kvarleva

Köpte oxå Robyns egna, Pamela, den gula när jag var yngre. Hade även Susann tror jag ... oj vilka minnen

Svar på tråden Nån som minns den svarta DATE-parfymen?