• Dany

Ä tvillingarna din stjärntecken???

Välkommen att ta reda på tvillingens innersta och mörkaste hemligheter.

TECKEN PÅ ATT DU ÄR EN TYPISK TVILLING

Tvillingen känns igen på deras rastlöshet. Du viftar med armarna och gestikulerar när de pratar, och eftersom du pratar oavbrutet om allt och ingenting, så kan du ibland ge intryck av en väderkvarn! Det som fascinerar dig mest är intressanta andliga och intellektuella sysselsättningar - och så en flirt. Dina glittriga ögon och ditt tjuvpojksgrin kan charma vem som helst. Du älskar allt och alla, dock för det mesta på ett lättsinnigt plan. Du föredrar att ha flera förhållanden på gång samtidigt - din värsta fasa är att bli instängd. Därför håller du dig till ett ytligare plan och blir sällan riktigt djupt engagerad.

Du är alltid spännande, din charm är oemotståndlig. Omväxling förnöjer, och ledan är din värsta fiende- resultatet blir att du ofta lever ganska ytligt.

Kom ihåg, tvilling, att det nog är bra att vara underhållande och att ett skämt och ett glatt leende kan göra dig mycket populär. Men det kommer stunder när du behöver tänka djupt och fundera över livets allvar för att nå sann uppriktighet och balans.

VAD DU INTE VET OM DIG SJÄLV - och skulle ha svårt att tro om du fick höra det av andra.

Leda och monotoni är inget för dig, Tvilling. Du fladdrar genom livet som en fjäril. Välsmord i munlädret och lätt på foten, stannar du sällan länge på samma ställe eller hos samma människa. Du är rena kvicksilvret. Kan vara irriterande nervös, sitta och trumma med fingrarna och knaka med lederna. Ofta pratar du för mycket om allt mellan himmel och jord. Ibland plockar du ihop osammanhängande bitar av kunskap, hellre än att studera nånting på djupet. Du pratar och pratar, glömmer bort andra - och tråkar förmodligen ut dem till vansinne! Men du älskar att att höra din egen röst, Tvilling! Ord är dina vapen, och i diskussioner använder du dem skickligt. Du är förtjust i skvaller och använder informationen du får för dina egna syften. Du lirkar fakta ur dina vänner, men sedan struntar du i dem när de inte längre är till någon nytta för dig. Visserligen är du aldrig fördomsfull, men du slåss för din frihet till varje pris.

Tvillingar är mycket mångsidiga, så du känner dig aldrig tvungen att stanna kvar på ett jobb. Om du har tråkigt kan du sluta utan minsta tvekan. När du vill vinna något använder du dig samvetslöst av skvaller, förtal och lögner om du tycker att det behövs. Att ljuga är naturligt för dig, du kan faktiskt inte riktigt skilja på sanning eller lögn; och eftersom du alltid söker spänning och nyheter är det inte lätt att lura dig till prästen.

Ingen kan flirta som Tvillingarna! Du avskyr instängdheten till den grad att du innerst inne är rädd för ett djupt engagemang i en enda människa, så du håller dig hellre till flera beundrare. Med din sällskapscharm är det inte svårt. Men när du verkligen blir kär överväldigas du av obeslutsamhet och förvirring. Du är ofta schizofren och ibland bisexuell. Vägen till ditt hjärta går alltid genom hjärnan, och du betraktar den sexuella akten mer som nödvändigt ont än som nöje. Den ytliga Tvillingen vill vara den som bestämmer i äktenskapet och gifter gärna om sig många gånger för att få njuta av en ny spännande kärlek. Du leker, Tvilling, både känslomässigt och sexuellt. Du är så flyktig i kärlek att du helt enkelt inte kan förstå svartsjuka. Du förstår inte heller vad andra söker av trygghet och stabilitet i livet. Det är ögonblickets tjusning som betyder något för dig. Du blir aldrig riktigt vuxen.

TVILLINGARNA HÄR KAN VI SAMLAS!!

• Svar på tråden Ä tvillingarna din stjärntecken???
  • April Mamma

Jag är tvilling..kan nog instämma på mycket men inte allt

• familyfour

Jag är tvilling och absolut nada och intet stämmer in på mig...Så sorry stjärnorna, men ni har inte lyckats styra mig.

• AmBeZa

Är oxå tvilling!!

Mycket stämmer in på min men inte allt...

• vackrastarflow

vääääldigt mycket stämmer in på mig, det var rätt lustigt faktiskt, för jag knakade i mina leder precis när jag läste det haha!

jag är lätt uttråkad
    älskar skvaller
    kan ibland dra för hastiga slutsatser
    tror jag kan mer än jag vill inom vissa ämnen
    pratar pratar och pratar
    gillar att jaga killar i all oändlighet men vänder när de blir intresserade
    och jag ljuger som en borstbindare

• vackrastarflow

"tror jag kan mer än jag vill inom vissa ämnen"

märker att det är sent...

tror jag kan mer än jag egentligen kan inom vissa ämnen, ska det vara!

• emzemz

Jag är också tvilling! Stämmer ganska bra att jag är rastlös av mig, flirta är också en del av mig. Är ruggigt bra på att påbörja något för att sen gå vidare med något annat innan jag avslutat det.

Född 2/6. Nån fler?

• Niccita

Jag ær också tvilling, men allt stæmde inte riktigt...

Men jag babblar hela tiden, gærna osammanhængande.
    Ælskar skvaller
    Flirta ær kul, men vad ska jag med killar till?
    "Dina glittriga ögon och ditt tjuvpojksgrin kan charma vem som helst." Det har jag fått høra ett par gånger.
    Ær alltid nervøs.. Biter jag inte på naglarna (Fy mig!, så knakar jag leder.
    Vuxen tænker jag aldrig bli

• invikarn

jag är tvilling å tycker det stämmer på många punkter men inte på allt

• Klicken

Är oxå tvilling, en del stämmer och en del inte.....

Svar på tråden Ä tvillingarna din stjärntecken???