diaree i tidig graviditet
är påväg in i v9 nu och har problem med detta. finns det några fler som har eller har haft problem med detta i tidig graviditet?
är påväg in i v9 nu och har problem med detta. finns det några fler som har eller har haft problem med detta i tidig graviditet?
Jag misstänker att jag är gravid och jag har ofta diaree och ont i magen på vänster sida, men som sagt jag misstänker att jag är gravid, har inte fått något plus än.
Jag hade så i början. Typ v 7-9 krånglade magen och jag måde även illa. Är i v 13 nu och det har gått över men kan komma tillbaka vissa dagar.
Jag är i v.10 och har haft diarré av och till, i början var det typ varannan dag diarré och varannan dag jättehård i magen, nu är det inte lika ofta som jag är lös i magen kanske bara en-två gånger i veckan. Jag ringde och frågade på gyn och sköterskan sa att man inte kan bli lös i magen av att man är gravid, men efter att ha läst här på fl så har jag förstått att det är ganska vanligt, speciellt i början. Lycka till
jag hade jättemycket diarre i början innan jag visste att jag var gravid. Nu är jag i v9+3 och det har lugnat ner sig mycket. Jag trode att jag hade får magsjuka och därför testade jag jättesent. så visst kan man ha diarre och vara gravid.
Jag fick diarre hela vecka 6 och 7 i princip, verkligen kass i kistan. Men vet ju inte om det berodde på grav eller nåt ja ätit förstås. Misstänker att det var grav i alla fall
Jag har haft diaree till och från nu i en vecka. Måste gå på toa 3-4 ggr om dagen. Har BIM om 3 dagar, så det är lite tidigt att testa! Men jag hoppas att det är ett graviditetssymptom... Har dock inga andra symptom som skulle kunna betyda gravid.
Jag var dålig i magen fr v 5 till vecka 7 som jag e i nu. Till och från och jag har kunat springa på toan ca 2-3 ggr per dag och då bara forsar(sorry) det. Inget kul, men vad göra??