Vi firar snart 1 år tillsammans! Hur skulle ni göra med presenter osv i detta fall?
Är fundersam nu. Väljer att lägga tråden här eftersom min pojkvän inte ska se
Vi firar ett år nu i veckan. Vi kan ev. ses denna dag om jag får ledigt från mitt jobb så jag kan åk till honom. Vore mysigt.
Helgen efter ska vi åka på en båtresa med lite lyx, för att fira har vi sagt. Kostar ca 1500 kr/person.
Egentligen räcker ju det som present till varandnra, men om vi ses rätta dagen så vill jag gärna få eller ge ngt. Jag har redan beställt en gullig nalle med ett kort på oss 2 på Vill ju ge den (är det larvigt?) men jag förväntar mig lite att han ska ge mig ngt, skulle bli överlycklig om jag fick BLOMMOR!!
Han är inte hemma s mycket nu så han hinner köpa ngt, så hur gör jag?
Antingen säger jag att vi inte ger ngt, och sparar min nalle..
Eller så hintar jag om att rätta dagen är snart.
Skulle bli besviken om jag var där och han knapppt kom ihåg eller gav ngt liitet.
Det som gör att jag "vill" så jättegärna ha ngt är för att han o jagh var vänner när han o hans ex var ett par och då berättade han för mig att han skickade henne blommogram på ettårsdagen, för att han inte var hemma den dagen utan bortrest. Gulligt.
Vill dock att han ska vara lika gullig mot mig.
Känns som att om han inte ger mig ngt, tyckte han om henne mer? Hur kunde han komma ihåg deras dag men ej vår?