• ZandraDee

Nån mer än jag som älskar indiska möbler o mörka möbler??

Vill bara veta om de bara är jag som inte vill ha bara vita möbler!

Själv älskar jag rustika mörka möbler som typ Indo!
    Har en del indiska möbler!

Vore kul o se bilder på er som har hem med indiska möbler o inte bara vita?

• Svar på tråden Nån mer än jag som älskar indiska möbler o mörka möbler??
  • FruLidgren

Jag gillar oxå såna möbler, har ett vardagsrum från MIO som jag älskar!!! Nu har jag fått in sambon på samma stil Så när vi flyttar i januari så ska vi sakta men säkert köpa ny tv/stereobänk och nytt matbord i mörkt trä
    Vi kommer att ha väldigt ljusa väggar så det blir hur fint som helst med mörka möbler.

• ZandraDee

Mm min kompis har just köpt ett kistsoffbord! De är så fint =)

• ZandraDee

Mm de är så fint med ljusa väggar te mörka rustika möbler!

• FruLidgren

va inne och kikade i ditt galleri och vi har ju likadant bord!

• ZandraDee

Mm älskar det bordet!

Sen fick jag tag på ett bord med 6st stolar utav en kille som tar hem en massa indiska möbler! De är supersnyggt ska lägga ut bild på de i galleriet alldeles strax!

• Godis råttan

Jag älskar dom oxå! Synd bara att de oftast är väldigt väldigt dyra... hade jag råd så skulle jag fylla hela huset med sådanna möbler

Den som int trivs hen i Jamtland, jett ve te olag!
  • ZandraDee

Nu har jag lagt upp bild på vårat köksbord =)

• imorgon är en annan dag

Vi gillar också indo stilen!!! Tyvärr så har vi inte råd att köpa en matchande byrå, vet ni om man kan betsa en furubyrå så att den får likande rustik mörk färg? Än så länge har vi bara köpt sänggaveln, men tanken är att hela sovrummet skall gå i indostil!

• ZandraDee

Vet inte hur de om de går att betsa!? Är själv sugen på att besta lite saker!

Håller med om att de är dyra möbler! Skulle vilja indiska möbler i sovrummet också men de har jag inte råd med än tyvärr =(

Svar på tråden Nån mer än jag som älskar indiska möbler o mörka möbler??