• Svar på tråden Bästa blöjorna???
  • Pyret 85

vi kör med lite olika, kan tillägga att jag tycker att willys och euroshoppers blöjor är lika bra som pampers o libero.

//Mamma till världens sötaste Lian
  • Ankianka79

Jag tycker också Libero är bra!
    Har i och för sig bara provat dem och Pampers, men Pampers läckte det har inte Libero gjort (än).

• Lyllo

Libero.

Men nu när dottern går använder jag Pampers byxblöja på dagarna för den är tunnare, mjukare och smidigare (men luktar kiss fortare) och Liberos 'vanliga' blöja på natten eftersom den har bättre uppsugningsförmåga.

I's a blöj-djungle out there!

• Tess26

Någon som tycker att willys är lika bra som libero eller pampers??
    TACK för att ni svarar!!

• TereseJörgen

Hörde att willys fick bäst i test men har inte testat själv.

• Maggiepuh

libero . pampers läcker på min grabb , hemköps blir blöta redan efter 3 timmar , lidls är väll ganska bra också. Det var de som vi har provat.

• Camilla 1980

Libero tycker jag funkar bäst. Fast när Emilia var nyfödd tyckte jag att både pampers och Libero ofta läckte på ryggen.

• Bellasmamma

Vi kör med Pampers Up&Go... Tycker dom är kanon...

***Isabella 8 månader***
  • Michan26

Blöjdjungel kan man väl lugnt påstå, har två små barn och har nog provat alla blöjor på marknaden med det har alltid slutat mend att vi har gått tillbaka till libero. Willys är bra men det blir mycket kristaller av dom, ica s sitter väldigt dåligt, lidl är jättestora runt benen....

• bonni

Vi använde Libero i början, men de läckte jätteofta och då bytte vi till Huggies och dom har inte läckt en enda gång.

• Hjukenia

Liberos blöjor läckte massor på natten. Nu kör vi med coops vanliga blöjor och pampers byxblöjor funkar jättebra för oss (värt dock att jämföra priserna framförallt på pampersbyxorna, skiljer jättemycket mellan butikerna). Har även testat icas blöjor, och när grabben var mindre satt de kanon, läckte inte det minsta eller så, nu däremot passar de inget vidare.

• Leeloo

Vi kör med Lidl´s och dom funkar jättebra för vår son. Sitter som gjutet och läcker inte. Det har hänt nån gång på natten, kanske 4-5 ggr på lite drygt ett år. Det är ett bra betyg tycker jag.

Här hos oss kostar Lidl´s blöjor 69 kr för 50 st. (vanliga, inte byxblöjorna)

• One Love

Liberos blöjor läckte så vi provade Willys och de är helt suveräna! ....och betydligt billigare, 115kr för Libero 68st och 89kr för Willys 70st.

Svar på tråden Bästa blöjorna???