• Göteborgstjej

Barnvänlig restaurang i Göteborg?

Vi har varit så kassa på att gå ut och käka sen tjejen föddes, men nu är det banne mig dags att få tummen ur! Har du ngt tips på en schysst restaurang där de är välvilligt inställda om man kommer kvällstid, fast ganska tidigt, runt 18. Dottern min är 1,5 och det är ju bra om de har ngn bra barnmeny också.

• Svar på tråden Barnvänlig restaurang i Göteborg?
  • Atjo

På kinarestaurangen Sun Wall var de jättetrevliga mot vår dotter(två år) och de har en bra barnmeny med köttbullar och pommes t ex, vilket Missy tyckte mycket om. Kanske inte världens trevligaste interiör men hey! man kan inte få allt!

• Göteborgstjej

Tack för ditt svar atjo, jag har faktiskt varit på Sun Wall ngn gång, men att säga att det är en superrestaurang är väl att ta i...

Hoppas på fler tips!

• Magdis

Den persiska restaurangen högat upp på Kungsgatan. Helt suveränt. De är jätte barnvänliga. Inga problem att amma eller vad man vill. Kommer tyvärr inte ihåg vad den heter.
    Maten är jätte god oxå!

• Göteborgstjej

Hittade på restauangguiden... De har ju faktiskt tips på barnvänliga restauranger... Finns den persiska du menade magdis med där?

www.restaurangguiden.se/rg.asp&sprak=

• Göteborgstjej

Hm... länken funkade inte riktigt som jag ville... men man kan gå in på "barnvänligt" under "Inriktningar"

• Jemia

Jensens Böfhus (ska nog vara danskt ö) är bra med barn.

Var där med vår 2 åring och hon fick en ballong och en ask med kritor och papper och på den stod barnmenyn.

Bra med plats att ställa sulkyn också.

Ligger utanför 5:an vid Brunnsparken. 

Svar på tråden Barnvänlig restaurang i Göteborg?