Tiåps på ökad sexlust?
Har ni något tips på hur man får ökadsex lust?
Finns det något spciellt man kan äta? typ någon frukt eller maträtt, ja vad som helst?
för det här är inte kul längre.
kram på er!
Har ni något tips på hur man får ökadsex lust?
Finns det något spciellt man kan äta? typ någon frukt eller maträtt, ja vad som helst?
för det här är inte kul längre.
kram på er!
Hej!
Vet att det finns hälsokost preparat som man kan ta. Har samma problem själv. Har provat tabl. från hälsokost (kommer inte ihåg namnet)men dom hjälpte inte mig, men jag kanske inte tog dom tillräckligt länge. Du får göra ett försök.
Bästa sättet är faktiskt att ha massa sex. Mycket sex gör att lusten ökar. Även om inte lusten finns där så bygger man upp den. Testa!
Vi fick ett bättre sexliv när min tjej var otrogen. En gång när min tjej kom hem efter en firmafest låg vi som vanligt och kramade varann när vi lagt oss. Under tiden vi knullade sa min tjej plötsligt; jag har varit otrogen i kväll. En av killarna på jobbet och jag kom undan ett tag på ett rum och vi knullade. Jag tände direkt och jag tror aldrig att min kuk stått hårdare nån gång. Berätta mera sa jag, hade han större kuk än jag, gick det flera gånger? Jag blev kåtare och kåtare och efter en stund fick min tjej en orgasm så häftig att hon skrek. Nu är det en tid sedan detta hände. Vårt sexliv - som förr levde på sparlåga -
är skönare än någonsin.
Testa med Rosenrot, det satte fart på mig iaf när jag var trött, nere och inte hade nån lust alls. Det köps på hälsokosten, själ har jag Naturapotekets.
Kolla på porrfilm eller erotisk film, gärna tillsammans. Gör mig ordentligt upphetsad
ZINK!! ofta så saknar kroppen zink, finns i olika frön ( tex solrosfrön, pumpafrön)
Jag tar p-spruta och en av biverkningarna är att lusten kan minska. vilket inte är så kul om den är nästan noll innan. Har börjat äta rosenrot så jag hoppas att det hjälper. Ska prova med zink också.
jag har åxå hört att zink ska va bra...kanske man borde testa det...
Porrfilm medans man ligger i sängen och "håller på" :) Störtskönt. Kan fantisera om allt och kanske prova något nytt lättare. "Om vi skulle göra som de på filmen?"
Igår hade vi sex!
Och det var riktigt bra. Vi kollade lite på porrfilm, så båda blev väldigt kåta. Så bra det känns!
Ska springa ner till apoteket idag och köpa glidmedel.
Äntligen är lusten tillbaka? Man kan hoppas!
Ägg skall vara bra för den manliga potensen!!
Vad kul att ni "kom till" i går kväll... Det gjorde vi med Porrfilm är hur bra som helst. Har tänkt på sex hela dan på jobbet kan knappt vänta tills sambon kommer hem ...