• lycra

Vad kan man ha för gardiner i ett burspråk?

Vi ska flytta till en ny lägenhet *woho* där vardagsurmmt har burspråk.. vill ni kika så har vi planlösningen här; groups.msn.com/4r91hmgnl05qcj12b6u80ra5f7

Så vilka tips har ni? Jag älskar panellängder iofs :)

• Svar på tråden Vad kan man ha för gardiner i ett burspråk?
  • MayaPiraya

Snygg lägenhet!!!
    Med risk för att göra dig besviken så tror jag nog att det är bäst med kappa, annars kommer nog inte burspråket till sin rätt, längderna gömmer ju fönstrena på sidorna.

• MayaPiraya

"vanlig" gardin, alltså inte sådan som hänger ner på sidorna, utan som hänger ca 40 cm ner på överkanten på hela fönstret.

Vill du ha längder så kan det ju annars vara snyggt om du har riktigt ljusa och genomskinliga som hänger o släpar på golvet.

• lycra

ah okej.. men jag gillar inte kappa :(( tror nog jag ska ha ljusa hängande gardiner i sidorna innan burspråket.. sen ska jag inte ha något "inuti" den. Hur tror du det blir?

• Siena

vi skippade gardiner helt och hållet i vårt burspråk, vi hittade inget som passade. Klädde det istället med vackra klängväxter och en ljusslinga!

• JsN

Skippa gardiner helt och hållet! Nöj dig med persienner eller vikgardiner eller rullgardiner som du kan dra ned vid direkt solljus!

• lycra

ah okej.. man kanske kan skippa de också :) att jag inte tänkte så långt hihi :)

• delifi2

vi hade burspråk innan å vi hade ljusa gardiner på sidorna å korta kappor, d funka fint för oss.

• Katja77

Gillar du att läsa? Varför inte lägga en mjuk dyna och/eller några kudar i burpråket och hänga upp en fin lampa?

• lycra

Tassa: bra idé! vi har en vovve så vi hade tänkt köpa nån palliknande grej & lägga en stor fluffig kudde på den så han kan sitta o kika ut :)

Svar på tråden Vad kan man ha för gardiner i ett burspråk?