• spunken

vad tjänar man om man jobbar på ICA??

Undrar bara vad man har i lön när man jobbar i en matvaruaffär typ ICA. Som ingångslön alltså - och heltid...

• Svar på tråden vad tjänar man om man jobbar på ICA??
  • TereseJörgen

Hej jag jobbar på ica och tjänar 100 kr i timmen. Sen beror på hur gammal man är och hur stor erfarenhet man har. Dom går efter kollektivavtal. I början fick jag bara 64 kr i timmen då var jag bara 19 och ingen erfarenhet.
    Jag storm trivs att jobba på ica. Längtar tillbaka nu när man är mammaledig.

• Vickan

Har någon krona mer än förgående talare 

• Kaffekopp

Jag jobbade på Ica i 6 år. I början tjänade man inte lika mycket, men ju äldre man blir och ju längre man jobbat, desto mer lön fick man. Tim-lönen låg för mig på 104 kronor. Och på helger (lördag efter 12 och hela söndagen) får man ju 100% i OB, så det blir ju strax över 200 kronor i timmen. Kvällar är oxå rätt bra. 70% ob efter klockan 18.

• Noni84

Min ingångslön är 89 kronor, har liten erfarenhet av yrket sen tidigare och är 22 år.

Tjänade drygt 10.330 förra månaden och jobbade då 19 dagar. Kommer dock inte ihåg hur många timmar det var.MEN ICA har dom bästa lönerna Skrattande

Jobbar med en tjej som har 104 kr i timmen.Fick ut ca 20.000 i semesterlön.Har sagt till henne flera gånger att jag byter gärna med henne...Flört

Svar på tråden vad tjänar man om man jobbar på ICA??