• snobben

tatuerare i Linköping, Norrköping???

Åker till Linköping v44, tänkte tatuera mig där då på viking tattoo, ringde idag men det fanns ingen tid, de har drop in på fredagar men åker hem då och vet inte om jag hinner. Finns det fler tatuerare i linköping?
    I Norrköping har jag hittat två, vet nån om det är bra ställen???

• Svar på tråden tatuerare i Linköping, Norrköping???
  • suzza

Vet faktiskt inte vad som finns.. Men jag tatuerade mig på viking tatto och ska jag göra någon mer någongång kommer dom att få göra den med...

Kanon bra ställer tycker jag

• Skumsvamp

Om jag vore du skulle jag ringa och höra med Lucky 7 i Norrköping. Har själv gjort två tatueringar där och sambon ännu flera. Tre killar som jobbar där. Har gjort mina hos Martin som är hur go och trevlig som helst. Ricky är också jätte duktig.
    Hoppas du får en tid. Tatueringar kan man aldrig få för många av.

• snobben

skumsvamp...ok, har sett att den finns i norrköping, vi ska åka dit en daa, frågan är om det finns tid där då, vad tror du, brukar det vara fullt? Ska kanske ringa dit då.

• Skumsvamp

Sambon var inne förra veckan och fick en tid i torsdags. Så det borde finnas tider om två veckor. De har öppet mån-fre mellan 13-19.
    Lycka till.

• snobben

Ringde just Lucky 7 och fick en tid. Oj, vad spännande och roligt! det är 10 år sen jag gjorde min andra så det är riktigt spännande!

• Skumsvamp

Vad roligt. Vem ska du göra den hos?

• snobben

Ingen aning, hon som jag pratade med sa inte det.

• flippertjejen

De enda som jag känner till med bra rykte är Viking Tatoo. Jag piercade mig där och är helnöjd.

• Angels76

Ett sent svar. Det finns en jättebra tatuerare vid Abiskorondellen i Linköping. Var själv där för några år sedan. Hoppas de är kvar där.

Svar på tråden tatuerare i Linköping, Norrköping???