• Anonym (Lite sur!)

Ok att inte svara på kärleksfullt sms?

Jag skickade idag ett jättefint sms till min pojkvän. Det var en gullig bild och text där det stod, Jag har världens finaste älskling, Älskar dig! Och jag har inte fått något svar tillbaka!?
    Fick ett jättefint sms av honom för nån dag sen och vi pratar och har det hur bra som helst så inget borde vara fel egentligen...om han inte helt plötsligt har slutat älska mig.

MEN! Till frågan!
    -Varför svarar man inte tillbaka på ett gulligt sms?
    -Är det inte ganska trist/surt/ego att inte svara? Eller försöker man spela svårflirtad...?

Är lite sur och orolig för han har fortfarande inte hört av sig....och jag skickade det i morse..:(.. jag svara alltid på hans sms, särskilt när det är något väldigt fint han skrivit, fast jag kanske inte ens är på humör..!

• Svar på tråden Ok att inte svara på kärleksfullt sms?
  • kjempejente

Det är nog lite manligt.. att inte svara.. ja, att han inte tänker på att du FÖRVÄNTAR dig ett svar på ett påstående. Du har ju inte frågat honom om nått eller hur?

• Anonym (Lite sur!)

Nä..jag håller med dig. Men varför är män så dåliga på att svara på sms?

Han skriver jättefina sms till mig och ibland flera gånger om dagen och då vänjer jag mig vid det och är han svalare några dagar undrar jag om nåt är fel!? Och jag svara alltid på hans söta sms! Men han har inte ens HITTAT SVARAKNAPPEN!;O)

Grrrr!

• Snossan

Min ringer alltid upp när jag messat honom även när jag messat kärlek..så jobbigt att skriva får jag höra

• Anonym (Lite sur!)

Hahaha näää...så sant!

Tror bara jag är van vid att han alltid hör av sig, ofta...så när han inte gör det...coh inte ens svara på mitt sms så blir jag orolig.

Som sagt...tycker han kunde skrivit tillbaka att han älskar mig med!:O)

• Anonym (Lite sur!)

MMmm..tror många män tycker att det är trist att skriva...tjejer kanske smsar mer?

• Lilanthe

Han kanske inte hinner bara? Kanske inte sett smset. Det finns ju en massa anledningar till varför han inte svarar. Min pojkvän svarar inte alltid, jag svarar inte alltid på sms, då tar det ju aldrig slut.

• ak4cia

har haft samma funderingar ett tag.. & en hel del bråk.. men jag börjar förstå mer nu. har inte fått så många spontata sms på längre från pojkvännen, men i förrgår kväll fick jag ett "jag saknar dig". det var något som gjorde mig så glad..

Det kan ju vara så att det inte finns någon fråga i sms'et & då går det ju inte alltid att svara.. man kanske inte vet vad man ska svara heller..

det behöver inte te sig egoistiskt att inte svara.. han kanske läser sms'et med en gång & blir jätteglad.. men inte vet vad han ska skriva, eller kanske han har annat att göra just precis då.

• Multivitamin

skulle ja smsa söta saker till min sambo skulle han ringa upp efter han läst det och svara på den vägen..

• Tindra 00

Killen jag umgås med nu svarade inte på mitt jättefina sms för tre dar sen. Jag blev superlessen och irriterad... Sen tog JAG initiativet till att fråga honom, för orkade ej bära på ilskan. Då visade det sig att han hade jobbat över den kvällen, mobilen hade ringt hela tiden och han mådde bara dåligt och var helt slut. När han FÖRKLRADE hur han tänkte så förstog jag. Han gillar inte heller sms! Jag sa rakt ut att han verkar lite kylig... Då förklarade han hur han upplevt mig..att jag inte vill inleda nåt... Så RAKA PUCKAR!! För att få veta hur det ligger till...

Svar på tråden Ok att inte svara på kärleksfullt sms?