Det mesta läskig har nog hänt i min systers hus som de hade tidigare.. Man hörde fotsteg, hundarna reagerade i trappen och reste ragg och morrade mot "ingenting", saker försvann bla en kniv som inte gick att uppleta, tvn bytte kanal av sig själv eller så vart det myrornas krig..
Förklaringen till detta fick nu när ett "medium" kanske man kan kalla honom flyttade dit. Inte ett dugg konstigt att hundarna reagerade.. Inne i huset huserade en dam på runt 40-årsåldern, inte av den goda sorten. Och utanför huset hade det varit ett slagfält för länge länge sen och ibland kom de in i huset, så utanför fanns det ca 500 manar..
Han har varit här också, vi har varit väldigt trötta och jag har sett någon/något på vissa ställen osv osv.. Och nog hade vi en här alltid. En tant från 1700-talet och inte ville hon ge sig iväg heller. Men till slut fick han iväg henne..
Hos min syster där de bor nu, de har ofta varit sjuka och trötta och även djuren och en del av hästarna har betett sig jättekonstigt mot vad de har. Men han var uppe där och inne i huset fanns det 22 energifält som det kallas, både djur och människor och nere i ladugården fanns det 55 energier. Två av hästarna hade varsin energi i sig och när han tog ur detta ur dem så sjönk de ihop och drog en djup suck, efter det så har de varit sig själva igen.
Sambon, jag och mina två systrar har även haft andra energier, alltså personer, i oss. Och gissa om det kändes när han tog ur dem. Obehagligt, tappade andan för en liten stund, tryck och stick över bröstet och rysningar..
Ni kommer säkert inte tro att jag är klok men har själv varit med om allt detta..
Han ska komma tillbaka snart och kolla av huset igen, för åter igen har jag börjat se någon/något och det försvinner saker osv..
Tycker ni jag är galen som tror på detta så får ni tro att jag är det!