• Obsessed Feelings

Har du någon djur/insektsfobi?

Vad är du mest skräckfylld inför?

Skriv gärna vad du är rädd för och varför.

Jag är enormt rädd för getingar/bin/humlor. Jag skriker och springer om det kommer nån nära.
    Jag har stängt in mig i sovrummet, p.g.a att det var en geting i vardagsrummet, i TRE timmar innan min sambo kom hem och räddade mig.
    Det har gått så långt att om det är en riktig geting-sommar så kan jag inte vara ute.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du någon djur/insektsfobi?
  • mammatillpojkar

SPINDLAR, tycker dom är så fruktansvärt äckliga.. usch!!!

• Trocadero

Fobi är det väl inte men jag springer iväg ganska snabbt om det kryper många myror runt fötterna.....det är de obehagligaste krypen jag kan tänka mig!

• Hint

Jag har inte heller FOBI men tycker att spindlar är mindre roliga.

• Samantha

Allt som kryper/flyger

USCH säger jag bara...Skrikandes

• Sömntutan

Jag har ingen direkt fobi. Men jag kan få lite rysningar när jag tänker på riktigt giftiga ormar..

Hjärtat tar aldrig semester....
  • KarJac

Kunde ha prickat i hur många alternativ som möjligt... Men tog spindlar, för det är nog värst..

mamma till Alexander och Elias
  • Caylinn83

Är aldrig rädd för nånting, är väldigt modig av mig och har alltid varit det men om en äcklig liten mus finns i min närhet börjar jag stortjuta! Det är det mest avskyvärda djuret som existerar...

• Hint

Jag tycker inte krypande djur i form av små söta hundvalpar är speciellt läskiga

Nä men skämt och sido detta med fobier,,,egentligen är det bra för oss att vi är rädda för giftiga spindlar och ormar och annat som är giftigtoch kan skada oss. Då är det bra att fly om vi riskerar att bli skadade av dessa.

Men sen har vi väl dragit lite väl mycket djur över kanten. Vi vet ju rent rationellt att långbenisar och vanliga husspindlar egentligen inte kan skada oss, men vi ryser ändå av bara tanken..

Läser precis om fobier, riktigt intressant!

• Svart Spets

allt som kryper och flyger!!!

det värsta jag vet är tvestjärtar, getingar, spindlar och typ likmaskar!!!

Svar på tråden Har du någon djur/insektsfobi?