• abris

är PAX ett bra eller dålig märke??

ska köpa ett par vinterkängor till sonen och har hittat ett par PAX med gummisula och teddy i.

eller vad ska man köpa för skor?

vilka köper ni till era små att ha i vinter??

• Svar på tråden är PAX ett bra eller dålig märke??
  • kixan

Jag gillar pax, men har dock aldrig provat deras vinterskor. Till vintern kommer mina få kuoma, dyra, men jättevarma och lätta och smidiga. Vi köper från Finland så då blir dom lite billigare.

• Lilla Linnéa

Pax och Kavat är bra märken till småbarn. Till stora tjejen köper vi Viking. Det är en superbra vintersko!

• Anettan73

Min 3 åring har haft PAX 2 år i rad på vintern utan några problem...

• Lilla Linnéa

P.S, vi köpte Kavat till sonen förra vintern. I skoaffären fick vi tipset att lägga i en extrasula i filtmaterial så blir skon varmare.

• campovejo

Jag har tyvärr bara dåliga erfarenheter av PAX. Dom har gått sönder i karborren och släpt i sulan, men det kan ju vara så att jag bara har haft otur

• Kixi

campovejo: jag undrar om inte du haft otur. Vi är bara nöjda med PAX, tycker att det är ett jättebra märke och de vi har köpt har hållit jättebra. Det är inget par som gått sönder än så länge och vi har nästan alla hans skor i PAX. Kavat är också bra. Jag brukar också köpa Rådis ibland, de är jag också nöjd med, har dock bara haft ett par av dem än så länge eftersom vi tycker så mycket om PAX.

Svar på tråden är PAX ett bra eller dålig märke??