• Anonym (icsh!)

Smakar köttfärssås i musen!!!!!

Alltså nu till en för mig pinsam fråga. Därför jag är anonym!

Men! När min pojkvän slickat mig och kysser mig efter det så smakar han köttfärssås i munnen. Typ lite lök och tomatröra! Och det är ingen god smak kan jag säga, ibland så skarp så att jag knappt kan kyssa honom och även så stark att han inte kan njuta av att ge mig oralsex. Vad jag vet så har jag alltid smakat lite så...

Jag har inga könssjukdomar, intimhygien varje dag med PH-tvål , så jag är ju REN!!! och är allmänt fräsch och tar hand om mig.
    Tycker det är jättejobbigt för jag älskar när han gör det och jag vill inte känna mig så..."osmaklig"..:O)..

Är jag kanske extra känslig för vad jag äter? För det kan ju lätt sätta sig i ens kroppsvätskor.

Har faktiskt hört att mango skall göra att man smakar rent och gott. Så det får kanske bli en MANGODIET!:O)

Är det nån mer som smakar illa/konstigt i musen? Och vad kan man göra åt det om man nu för övrigt är helt frisk?

Inte kul när pojkvännen håller på att klökas, vill ju inte ta kål på honom!hihi!

Tack och hej!

• Svar på tråden Smakar köttfärssås i musen!!!!!
  • Alderia

Oj oj oj! Förstår att det är jobbigt, men kan ändå inte låta bli att dra lite på munnen. "Köttfärssås", liksom!

Men för att vara lite allvarligare: Man är väl olika helt enkelt. Om det alltid har varit så, alltså inte uppkommit nyligen, så är det så du smakar. (Om du inte är gravid iofs, för då kan smak och lukt förändras) Kanske får ni ha oralsex i badrummet. Annars finns det ju smaksatta oljor och liknande, eller slicklappar..?

• Anonym

är det inte bättre att låta bli då?

• Tindra 00

Jag har också hört att man kan påverka både smak, lukt och även spermans smak med vad man äter.

Nån som vet mer om detta??

• Anonym (icsh!)

Hihi ja...e man inte sugen på köttfärssås så....!

Nä, jag är problemlösare! Tänker inte bara sluta eller låta bli!

Ja, jag äter ju lök dagligen, mycket vitlök och lök...så jag skulle kanske testa att vara utan det en vecka och sen göra ett provsmak!? haha!

Hur kan man smaka/lukta om man är gravid då? Äter inte p-piller just nu och tycker att min smak har blivit starkare.

• Alderia

TS: Hur smak och lukt förändras vid graviditet är individuellt. Jag är själv med barn (v. 23) och tycker mest att den vanliga lukten blivit lite starkare, men jag har hört om radikalare förändringar, att man kan börja smaka riktigt surt tillexempel.

Klart du inte ska ge upp oralsex! Låter smart att prova avstå från lök och vitlök ett par dagar.

• MiaAnnette

de kan ju lukta så då viaa e svettiga åxå.. kanske de helt enkelt bara luktar så från svett körtlarna.. lägg lite deodorant i Ljumskaran så kanske de löser sig.. har hört detta problem förr nämligen.. ;)

• Anonym

jag är en typisk kandidat när det gjäller lök1 äter jag lök sa smakar jag lök sama med ett gäng andra saker tex örtkryddor basilika och liknande! även svett "smakar" av sig pa mig!

• Anonym

nä jag kan känna det pa lukten! jag luktar helt enkelt olika beroende pa vad jag äter!

• felicityporter

Dra ner på löken några dagar och se vad som händer. Om du äter mycket lök är det säkert därför du luktar/smakar som du gör. Har ni aldrig tänkt på att när man äter en tonfiskmacka så luktar kisset väldigt mycket tonfisk efteråt? Det är samma princip.

• metallgem

Ja, då får man hålla sig borta från både lök och tonfisk då..!

Lycka till TS, kan inte annat att skratta åt ditt inlägg, härligt med en tjej med sån distans till sig själv!

Ska nog testa mangodiet och överraska maken..

• Anonym (icsh!)

Hihi jaa..vilka bra tips! Ska också hålla mig borta från tonfisk och lök..men va fan ska man då äta!? Lök finns ju i så gott som allt!

Mango! Here I COME! E ju sååå sugen!hihi!

Metallgem: Tack va kul att höra! Jag har nog rätt mycket distans..livet är ju rätt komiskt när man väl tänker efter och ser det med andra ögon. Då blir det mesta ganska roligt, tänk allt som man har för sig om dagarna, små konstiga ticks, tankar och dumheter som man hittar på hihi!

• Gumlan

är inte köttfärssås gott?? hehe. Ne men du kanske ska testa att inte tvätta dig med tvål? Man ska egentligen inte använda någon tvål alls där nere, det kan skapa problem, torrhet, infektioner mm som kan ge mycket flytningar som säkert i sin tur kan smaka konstigt... så testa

• Anonym (curry)

Kan intyga att det åtminstone delvis är en fråga om vad man äter. Bjöd för länge sedan min dåvarande flickvän på en starkt currykryddad gryta innan vi gick ut. När vi kom hem på natten bjöd jag också på oralsex. Det var som att käka indiskt för andra gången den kvällen.

Men jag vet tyvärr inte vad man ska äta för att inte "smaka mat".

Svar på tråden Smakar köttfärssås i musen!!!!!