helgaktivitet
Du som har en 4-åring som går på dagis, har ditt barn någon organiserad aktivitet ( t ex gymnastik, simning) på helgerna?
I så fall vad?
Du som har en 4-åring som går på dagis, har ditt barn någon organiserad aktivitet ( t ex gymnastik, simning) på helgerna?
I så fall vad?
jag själv har ingen fyraåring just nu. Men personligen tycker jag inte att en sån liten behöver ha aktivitet heller . Det är tillräckligt program att gå på dagis på veckorna. Organiserade saker kan barnet göra senare.
Sen kan man förstås själv åka med barnet och bada och såna saker. kanske gå på drop in gympa( om dom har sånt) för det
min 4åriga dotter ska börja simskola den 19sep.. hon längtar jätte mkt till de.. annars har hon inge spec aktiviteter
När vår dotter var fyra år hade vi "plask och lek",lite lättare
simskola,annars så hade vi egna aktiviter,träffa mormor och morfar på lördagar,picnic söndagar..familjemys helt enkelt som hon älskade !!!
Min son som är fyra år går på "Simlekis" på söndagar, han tycker det är jätteroligt.
Min fyraåring och jag går tillsammans på gympa på helgen, vilket vi båda tycker är kul. Det känns som om han fortfarande är väl liten för egna aktiviteter.